  • 1. Data: 2004-06-20 20:34:13
    Temat: Przedawnienie zachowku ? [3 lata? jak liczyc?]
    Od: Keeper <K...@l...pl>

    Witam.
    Przeszukalem grupe i znalazlem informacje, iz przedawnienie nastepuje po 3
    latach.
    Niestety nie od konca wyjasnia to moje watpliwosci.

    Otoz systuacja wyglada tak, ze osoba, ktora testamen zostawila zmarla ok 15
    lat temu. Zapisy znali od tego czasu wszyscy spadkobiercy. Oficjalnie
    testament otwarty zostal rok temu. Moje pytanie - czy roszczenia o
    "zachowek" w tej chwili sa sluszne ?

    ---
    Keeper

  • 2. Data: 2004-06-21 07:39:59
    Temat: Re: Przedawnienie zachowku ? [3 lata? jak liczyc?]
    Od: "Kuba" <k...@e...pl>

    Uzytkownik "Keeper" <K...@l...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > lat temu. Zapisy znali od tego czasu wszyscy spadkobiercy. Oficjalnie
    > testament otwarty zostal rok temu. Moje pytanie - czy roszczenia o

    Masz 3 lata na zgloszenie roszczen wobec zachowku od daty otwarcia
    testamentu. Wiec jesli tak jak piszesz mozesz wniesc sprawe na wokande.

    ---
    K.

  • 3. Data: 2004-06-21 22:12:42
    Od: Keeper <K...@l...pl>

    Mon, 21 Jun 2004 09:39:59 +0200, na pl.soc.prawo, Kuba napisał(a):

    > Masz 3 lata na zgloszenie roszczen wobec zachowku od daty otwarcia
    > testamentu. Wiec jesli tak jak piszesz mozesz wniesc sprawe na wokande.
    >
    > ---
    > K.

    rozumiem. dziekuje bardzo.

    --