  • Data: 2004-03-20 13:50:48
    Temat: Proszę o pomoc prawna - AC Compensa odszkodowanie
    Od: "aneta" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma COMPENSA odmówiła odszkodowania podając za przyczyne nie podanie na
    policji wartości uszkodzenia.
    Policja dala mi na to 5 dni i po tym czasie prokurator umożył sprawe.Przez
    10 dni błagałem w/w firme o podanie tej kwoty ale powiedzieli ze maja na to
    czas.Po 10 dniach ubłagałem dopiero rzeczoznawce który dla nich robi oceny
    aby podał mi przyblizony koszt szkody.Likwidator nie podał mi tej kwoty do
    dzis a mija 55 dzien od zgłoszenia szkody.Dostałem pismo ze powołując sie na
    ten paragraf odmawiaja wypłaty odszkodowania.
    Przecież to jest jawna kpina.Czy ktoś wie gdzie i jak to załatwic?Wiecej
    informacji na e-maila jesli ktoś mógłby pomóc.

    Pozdrawiam
    r...@l...pl
    Jacek