  • 1. Data: 2007-12-17 15:12:30
    Temat: Prosimy nie czytać tego listu
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Witam!

    Chciałbym zapytać, czy następujący fragment maila ma jakieś umocowanie
    prawne:

    Pozdrawiam, argothiel

  • 2. Data: 2007-12-17 15:22:03
    Temat: Re: Prosimy nie czytać tego listu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    argothiel pisze:

> [...]

    Jak przez pomyłkę ??? Adresowane do mnie bezpośrednio :)

    Kto mi zabroni rozpowszechniać moją korespondencję ?

    Skoro do mnie dotarła oznacza to tyle, że byłem adresatem :)

    6008

  • 3. Data: 2007-12-17 15:45:33
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl>

    argothiel napisał(a):
> [...]

    A czy w środku była oferta na Viagrę czy podróbki Roleksów? To chyba
    możesz powiedzieć :)

    R.

  • 4. Data: 2007-12-17 17:57:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Osowiecki" <r...@r...art.pl> napisał

    Państwa

    > A czy w środku była oferta na Viagrę czy podróbki Roleksów? To chyba
    > możesz powiedzieć :)

    Pewnie ani to ani to. Nawet bardzo poważne instytucje dodają w mailach
    takie "klauzule".

  • 5. Data: 2007-12-17 18:21:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 17 grudzień 2007 18:57
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fk6dac$nv5$1@news.onet.pl>):

    > Pewnie ani to ani to. Nawet bardzo poważne instytucje dodają w mailach
    > takie "klauzule".

    I mają to w dupie... Wot wymysł debila. Kiedyś dostałem taki napis i list
    kierowany nie do mnie. Więc zadzwoniłem do firmy z zawiadomieniem, że im
    dane wyciekają i że dostaję nieprzeznaczone dla mnie cenniki. A oni się
    nijak nie przejęli....

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl