  • 1. Data: 2010-06-29 10:06:07
    Temat: Projekt zamienny i aneks - co to znaczy
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Powiedzcie mi co oznacza sformuowanie "Projekt zamienny", kto moze
    uzywać takiego określenia.
    Czy funkcjonuje nazwa aneks do projektu budowlanego?
    Co powinna taka dokumentacja zawierać w sobie, czy całośc prac, czy
    część?

  • 2. Data: 2010-06-29 21:19:41
    Temat: Re: Projekt zamienny i aneks - co to znaczy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Powiedzcie mi co oznacza sformuowanie "Projekt zamienny", kto moze
    > uzywać takiego określenia.

    Podczas budowy może się okazać, że z róznych przyczyn nie da się, lub nie
    należy tego robić zgodnie z projektem. Robi się wóczas projekt zamienny.

    > Czy funkcjonuje nazwa aneks do projektu budowlanego?

    Aneks, to moze być do umowy, ale nie spotkałem sie z aneksem do projektu
    budowlanego.

    > Co powinna taka dokumentacja zawierać w sobie, czy całośc prac, czy
    > część?

    Powinna zawierać całość zmian. Ten projekt zamienny może mieć postać nowych
    rysunków, albo zmian naniesionych na oryginalnym.

  • 3. Data: 2010-06-30 10:48:32
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A czy nazwa "aneks" jest uzywana własciwie?
    Spotkałem się z opinią że nie istnieje coś takiego jak aneks i nie
    wolno tego uzywac, czy to prawda?