  • 1. Data: 2010-04-10 11:26:43
    Temat: "Procedury"...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    W sprawie katastrofy rzecz jasna.
    I nie o to, czy prezydent kazał lądować.
    Nie o to, że *całe* dowództwo najwyższego szczebla było w samolocie.
    Zdarzyło się ("nie powinno").

    Słucham radia, słyszę (no, czas przeszły powinien być) że premier
    jedzie do W-wy.
    I że marszałek Sejmu, p.o. prezydenta, jedzie do W-wy.
    Bo procedury nie przewidują aby w takim przypadku mogli lecieć
    samolotem (brawo dla procedur, jak najbardziej poważnie).

    I przed paroma minutami usłyszałem słowo: "razem".

    Jeśli to prawda - czy ktoś tu myśli, czy jednak nie?
    Przecież w zaistniałym stanie prawnym, poza wnętrzami budynków
    rządowych, nie powinni się znaleźć bliżej od siebie niż
    w odległości mierzonej w kilometrach!
    Ech.

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2010-04-10 12:40:02
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Przecież w zaistniałym stanie prawnym, poza wnętrzami budynków
    > rządowych, nie powinni się znaleźć bliżej od siebie niż

    Popieram. Moim zdaniem ktoś powinien za to odpowiedzieć, i to poważnie, o
    ile to prawda.

  • 3. Data: 2010-04-10 13:21:24
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Kwi, 14:40, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > wiadomościnews:Pine.WNT.4.64.1004101319260.2932@quad

    > Popieram. Moim zdaniem ktoś powinien za to odpowiedzieć, i to poważnie, o
    > ile to prawda.

    Tak? A co bylo jak byl wypadek samolotu wojskowego? Tez mowili ze
    procedury zostana zaostrzone, ze nie beda latac razem. I co? Ile
    wojskowych bylo na pokladzie?

  • 4. Data: 2010-04-10 13:29:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1004101319260.2932@quad..
    .
    > Jeśli to prawda - czy ktoś tu myśli, czy jednak nie?
    > Przecież w zaistniałym stanie prawnym, poza wnętrzami budynków
    > rządowych, nie powinni się znaleźć bliżej od siebie niż
    > w odległości mierzonej w kilometrach!

    Teraz tylko czekać aż walną w drzewo. Anarchia.

  • 5. Data: 2010-04-10 13:30:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...
    > Tak? A co bylo jak byl wypadek samolotu wojskowego? Tez mowili ze
    > procedury zostana zaostrzone, ze nie beda latac razem. I co? Ile
    > wojskowych bylo na pokladzie?

    Zastanawia mnie jedna rzecz. _Podobno_ nawet Wałęsa przyznał, że kilka dni temu
    samolot miał remont, więc wypadek na pewno nie z przyczyn złego stanu samolotu.
    Przypadek, czy celowa działalność?

  • 6. Data: 2010-04-10 13:50:44
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 10 kwi o godzinie 15:30, na pl.soc.prawo, qwerty napisał(a):

    > Zastanawia mnie jedna rzecz. _Podobno_ nawet Wałęsa przyznał, że kilka dni temu
    > samolot miał remont,

    To Lechu prowadzi serwis samolotów??

    NMSP

    --
    Robert

  • 7. Data: 2010-04-10 14:03:40
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Robert" <"spam_usuń_to nabazgrału:

    > To Lechu prowadzi serwis samolotów??
    >
    > NMSP

    My thought exactly. Teraz wyjdzie, że to elektryka zawiodła i posypią
    się gromy.

    --
    tbr

  • 8. Data: 2010-04-10 14:14:55
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-10 15:50, Robert pisze:

    > To Lechu prowadzi serwis samolotów??
    >
    > NMSP

    Może ma tam kolesi?

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-04-10 14:25:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    qwerty wrote:

    > Zastanawia mnie jedna rzecz. _Podobno_ nawet Wałęsa przyznał, że kilka
    > dni temu samolot miał remont, więc wypadek na pewno nie z przyczyn złego
    > stanu samolotu. Przypadek, czy celowa działalność?

    Lech Wałęsa, ten słynny ekspert do spraw lotnictwa?

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-04-10 14:33:50
    Od: Arek <a...@e...net>