    From: "Jajeczniczy" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z żoną (jajecznica)
    Date: Wed, 24 Sep 2008 11:06:17 +0000 (UTC)

    Witam

    Dziś rano poprosiłem żonę o zrobienie śniadania. Dość długo zwlekała ze
    spełnieniem mojej prośby, ostatecznie jednak zdecydowała się przyrządzić mi
    jajecznicę z - jak się potem okazało - starych, nieświeżych jaj. Jajecznicę
    pierwotnie mieliśmy zjeść oboje, ostatecznie jednak zona zrezygnowała ze
    swojej części, zlecając mi pójście do sklepu po wędlinę dla niej (w lodówce
    poza jajkami nic więcej nie było). Prośbę tę spełniłem, wcześniej jednak
    zabrałem się do konsumpcji rzeczonej jajecznicy. Niestety, mimo że nie jestem
    specjalnie wybredny, z uwagi na fatalny smak i zapach jajecznicy nie byłem w
    stanie zjeść jej w całości. Połowę jajecznicy wyrzuciłem do kosza. Na moją
    skargę skierowaną do żony odnośnie jakości przygotowanego dania usłyszałem
    odpowiedź: "było nie jeść".
    Czy mogę wobec żony wyciągnąć jakieś skutki prawne w związku z przedstawionymi
    zdarzeniami? Czy prawo chroni mnie przed takim postępowaniem żony?