  • 1. Data: 2005-05-04 15:22:38
    Temat: Problem z wypłatą należnych odsetek
    Od: stach <s...@i...pl>

    Witam
    Mam taki problem firma miała mi wypłacić zaległe wynagrodzenie wraz z
    ustawowymi odsetkami zgodnie z wyrokiem sądu pracy.
    Kwotę podstawową wypłacono mi pomiejszoną o należny podatek i zus i tu
    wszystko jest ok. ( tak mi się bynajmniej wydaje, narazie nie mogę się
    doprosić Pit-11 minął już dobry miesiąc od wpływu na konto). Problem jest z
    wypłatą odsetek ustawowych - odsetki zostały naliczone od kwoty netto ( tj.
    od wartości którą mi przelano na konto ) pozatym odsetki miały być
    naliczane od 2002 r. a policzno je od 2004 z tego co mi wiadomo odsetki
    liczy się od kwoty brutto zgodnie z uchwałą Sądu Najwyższego z dnia 19
    września 2002 r., sygn. akt III PZP 18/02 ( zwóciłem uwagę księgowej ale
    bez odzewu z ich strony ) jakie należy podjąć kroki wobec byłego
    pracodawcy?
    pozdr.