  • 1. Data: 2003-05-14 13:16:04
    Temat: Problem z odzyskaniem długu
    Od: "Paweł S." <s...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów - oto mój problem:

    Mam podpisane przez dłużnika (spółka cywilna) faktury sprzedaży, wysłałem
    kilka wezwań, zgłosiłem sprawę do prokuratury (podczas przesłuchania jeden
    ze wspólników przyznał się do zwoich zobowiązań i obiecał się rozliczyć -
    prokuratura sprawę oddaliła a dłuznik się nie odezwał). Teraz chciałbym
    posłać do niego komornika - tylko nie wiem jak wygląda procedura i jakie
    dokumenty są do tego wymagane. Sprawa ciągnie się już ponad dwa lata i
    obawiam się że może ulec przedawnieniu.

    Poradźcie proszę jakie mam możliwości odzyskania należności od dłużnika i
    jak wygląda sprawa z przedawnieniem.

  • 2. Data: 2003-05-14 13:34:19
    Temat: Re: Problem z odzyskaniem długu
    Od: "SiM" <s...@b...wroc.pl>

    Są firmy ktore ściągają należności.
    Bylo o tym w wątku "praktyki windykacyjne canal+"

    Pozdro
    SiM

  • 3. Data: 2003-05-14 14:38:58
    Od: "Bogdan K" <b...@p...com>

    Sprawa ciągnie się już ponad dwa lata i
    > obawiam się że może ulec przedawnieniu.

    Słuszna obawa bo to juz przedawnione jeśli podchodzi pod art 751 kc

    Pzdr :(
    BogdanK