  • 1. Data: 2003-02-14 12:51:05
    Temat: Prawo budowlane - zminiło sie???
    Od: "Jurek" <j...@x...wp.pl>

    Hej!

    Mam pytanko...

    Zamierzam sobie wybudować poddasze użytkowe, ale na parterowym segmencie -
    bliźniaku...

    Pani w urzędzie powiedziała mi że teraz są takie przepisy, że wysokość
    budynków musi się zgadzać, i że ja będę mógł to poddasze użytkowe sobie
    wybudować, ale dopiero od 3 metrów od sąsiada, bo on będzie miał nadal
    parter, i wtedy moja wysokość budynku i jego nie będą się zgadzały....

    jeśli tak robię to mój dom będzie wyglądał pokracznie....

    Czy naprawdę są teraz tak głupie przepisy???

    Czy jeśli tak to można je jakoś ominąć????

    Dzięki...

    Pozdroooo