  • 1. Data: 2003-02-14 11:58:03
    Temat: Zamiana mieszkania własnościowego na komunalne
    Od: "Chlorek" <c...@p...wprost.pl>

    Witam
    Przeszukałem poprzednie wątki na grupie ale nie znalazłem podobnego tematu.
    Problem mam taki - chcę zamienieć mieszkanie własn. (hipoteczne) na inne,
    zaproponowano mi w zamian mieszkanie komunalne. I tu mam pytanie czy to ma
    sens.
    Czy istnieje jakieś ryzyko że zostanę zrobiony w wała i nie otrzymam najmu.
    Jak teraz wygląda sprawa z mieszkaniami komunalnymi- z wykupem, z czasem
    oczekiwania, z ceną wykupu itp ..
    Pozdr
    stach

  • 2. Data: 2003-02-14 13:42:57
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Chlorek" <c...@p...wprost.pl> wrote in message
> [...]
    > zaproponowano mi w zamian mieszkanie komunalne. I tu mam pytanie czy to ma

    Ma.
    Ktos nie ma mieszkania a chce miec. Znajduje takiego jakPan - i ma
    mieszkanie...

    > Czy istnieje jakieś ryzyko że zostanę zrobiony w wała i nie otrzymam
    najmu.

    A o Panu z najmu ?

    > Jak teraz wygląda sprawa z mieszkaniami komunalnymi- z wykupem, z czasem
    > oczekiwania, z ceną wykupu itp ..

    Trzeba poczytac uchwale rady miasta/gminy o wykupie.

    Boguslaw