  • 1. Data: 2006-03-21 09:39:54
    Temat: [Prawo budowlane?] Odleglosc budowli od granicy dzialki
    Od: "Pytalski" <l...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chcialbym sie zapytac jakie prawo reguluje odleglosc budowli (takie jak np
    tablice reklamowe wolnostojace) od granicy dzialki. Bo widze ze sasiad
    przymierza sie do postawienia czegos takiego a to mi zasloni okna! Nie wiem czy
    tutaj odleglosc 4m sie stosuje bo wszedzie w prawie wymieniana jest tylko ta
    odleglosc ale dla sytuowania BUDYNKOW.

    Prosze o pomoc (podstawe prawna gdzie to jest okreslone)