    From: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: [Prawo] Nangar Khel - Najlepszą obroną jest atak?
    Date: Fri, 21 Dec 2007 19:48:26 +0100

    Dziś usłyszałem w TV że były dwa moździerze a tylko załoga jednego z
    nich wykonała rozkaz.

    Jakoś tak zacząłem "domniemywać" po lini że druga załoga podjęła aktywną
    obronę przed zarzutem nie wykonania rozkazu. Gdy taki zarzut był
    rozpatrywany przez WP "za zamkniętymi drzwiami" bez obecnego halo
    medialnego to zapewne winni zostali by dość dotkliwie ujarani.

    --
    Andrzej Adam Filip - Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
    Wszystko jest w rękach człowieka. Dlatego należy je często myć.