  • 1. Data: 2002-02-01 11:35:49
    Temat: Prawo
    Od: "Stokrotka" <b...@w...pl>

    czy ktos z szanownych grupowiczow ukonczyl prawo na U.Jagielonskim?mam
    kilak pytan..

    dziekuje

    Stokrotka

  • 2. Data: 2002-02-01 12:40:23
    Temat: Re: Prawo
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > czy ktos z szanownych grupowiczow ukonczyl prawo na U.Jagielonskim?mam
    > kilak pytan..

    Na przykład moja skromna osoba.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-02-01 13:21:45
    Od: "Stokrotka" <b...@w...pl>

    U.Jagielonskim?mam

    >Na przykład moja skromna osoba.
    >
    >Marcin.

    no i znow sie spotykamy;)))
    Bardzo mi milo:)

    UJ..zawsze marzylam aby uczyc sie na tej uczelni. Na razie jestem w III
    klasie,ale w grudniu doszlam do wniosku,ze sprobuje na prawo.chodze na
    lekcje itd..Pan zdawal na prawo dawno?bardzo trudne sa egzaminy?z
    jakich podrecznikow pan sie przygotowywal?moze mi cos Pan polecic?mzoe
    ma pan cos w komputerze/...ach wiem,ze duzo pytan i nie brzmi to dosc
    skladnie.A tak mi zalezy,na korepsondencji z panem..

    Na razie tyle:) wieczorkiem dolancze swoje zdjecie,aby widzial pan z nim
    ma do czynienia;)heh..

    Stokrotka

    jeszcze raz milo mi!!!!:)