  • 21. Data: 2023-10-19 22:15:07
    Temat: Re: Potknięcie o stolik
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.10.2023 o 19:03, J.F pisze:

    > Ale ale ... to własnie posłowie Konfederacji zwrócili pierwsi uwagę na
    > niezgodnosci statystyczne przy skutecznosci szczepionek na Covid.

    Ale ale... to właśnie wśród nich jest najwięcej antyszczepów.
    I nie udawaj, że nie rozumiesz, że nie tylko o te szczepionki chodzi.
    Z litości nie będę przypominał czyją propagandę w tym temacie (jak i w
    wielu innych, jak np. 5G, czy GMO) powielają toczka w toczkę, bo to też
    zapewne doskonale wiesz.

    Nie wątpię, że spora część z nich robi to z przekonania (czyli z
    głupoty), ale nie uważam, że to ich w jakikolwiek sposób usprawiedliwia.
    Tak samo jak nie usprawiedliwia nikogo, kto staje w obronie tego
    dziwnego środowiska. W tym również ciebie.

    https://oko.press/dezinformacja-w-polsce-oko-press-l
    iderem-fact-checkingu

    "Nie wiadomo, w jakim stopniu wiara w tego rodzaju stwierdzenia to efekt
    dezinformacji, a w jakim - zwyczajne braki edukacyjne, szczególnie
    istotne w dziedzinie zmian klimatycznych. To nowe zjawisko i wiele osób
    wie o nim tylko tyle, ile usłyszy w mediach.

    Na prawdopodobny brak wiedzy wskazują szczegółowe zestawienia,
    przygotowane przez GFK Polonia - wynika z nich, że najwięcej osób
    zgadzających się z fałszywymi tezami miało wykształcenie podstawowe i
    mieszkało na wsi lub w najmniejszych miastach."

    https://oko.press/polskie-fejki-rosyjska-dezinformac
    ja

    ",,Warunkiem skuteczności operacji dezinformacyjnej (...) tego typu jest
    istnienie w społeczeństwie gotowości na przyjęcie tak (...) spreparowanych
    informacji i skłonność do dania im wiary" - pisze dr hab. Tomasz
    Aleksandrowicz w książce ,,Podstawy walki informacyjnej"."

    https://oko.press/rosyjska-propagande-szerza-polskie
    -portale-znalezlismy-23-takie-witryny

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 22. Data: 2023-10-19 22:15:53
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Migracje są faktem i będą się coraz bardziej nasilać i choćbyś się
    > zesrał tego nie zatrzymasz.

    Prawda, rzecz w tym że twój fumfel Soros to to napędza, daje kasę na łódki.
    Skąd wiadmo? Z takich stron:
    https://www.vesselfinder.com/pl

    > Ale oczywiście, to lewackie szury wymyśliły
    > migrację.

    Bardziej systemowy transfer milionów z afryki.
    Migracja z syrii to inna działka.

    > Macie pretensje, że normalni ludzie poważnie myślą jak ten problem
    > rozwiązać, na tyle pokojowo i bezboleśnie jak tylko to możliwe

    Wystarczy nie dawać forsy na łódki.

    >, a jedyne
    > pomysły jakie do waszych pustych łbów przychodzą, to budowa murów

    Przeca Bajden dalej buduje mur. U nich też ruchawki.
    Na poludniu usa prawaki, na północy lewaki w NYC.
    Prawaki ładują uchodźców z ameryki pn. i wysyłają autokarami do lewaków z NYC.
    Sytuacja na dziś jest rozwojowa.

    > Zaczniecie strzelać do tych ludzi
    > osobiście, czy od razu postawicie automatyczne wieżyczki żeby udawać, że
    > macie czyste chrześcijańskie sumienie?

    Orędzie Szwedzkiego nadszyszkownika:
    https://www.regeringen.se/tal/2023/09/statsminister-
    ulf-kristerssons-tal-till-nationen/
    +
    translator

    Specjalnie dla lewaków.

  • 23. Data: 2023-10-20 01:06:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.10.2023 o 22:15, Alojzy Gąska pisze:

    > Prawda, rzecz w tym że twój fumfel Soros to to napędza, daje kasę na łódki.

    Nie wiem czy jakiś Soros daje, czy to kolejne wasze brednie z fabryki
    teorii spiskowych. To po pierwsze.

    Po drugie. A co, ma kasę dawać na karabiny?
    I po trzecie. Chyba lepiej dawać kasę na łódki, niż patrzeć jak ludzie
    toną próbując przepłynąć na bambusowych tyczkach? To chyba tak bardziej
    po chrześcijańsku?

    Czy nie? Czy jednak lepiej jest przyglądać się jak toną, nic nie robić i
    tylko pluć na ludzi, którzy chcą ich ratować?

    > Bardziej systemowy transfer milionów z afryki.

    Ten systemowy transfer urodził się w czyjejś głowie w taki sam sposób,
    jak woda czytająca w myślach.
    Wam się po prostu nie podoba, że ktoś chce ratować ludzi szukających
    lepszego życia, bo ci ludzie nie pasują wam do światopoglądu. Więc
    któryś trochę bardziej inteligentny pokemon z waszej ferajny stworzył
    bajeczkę o jakimś "systemowym transferze", żeby ci głupsi nie doznali
    dysonansu poznawczego w konfrontacji z chrześcijańskimi wartościami.

    > Wystarczy nie dawać forsy na łódki.

    Nie wystarczy.
    Nie uwierzysz, ale są tacy, którzy nie odczuwają satysfakcji patrząc na
    tonących ludzi o innym kolorze skóry.

    > Przeca Bajden dalej buduje mur. U nich też ruchawki.

    A to przepraszam. Skoro Biden buduje mur, to my też musimy.
    Więc optymistycznie zakładam, że skoro Biden chce większej kontroli nad
    bronią u obywateli, praw dla uczniów i nauczycieli LGBT, oraz chce
    bronić nauczycieli przed religijnymi radykałami, to ty też.

    https://glos.pl/joe-biden-nadszedl-czas-na-podwyzki-
    dla-nauczycieli-prezydent-usa-broni-nauczycieli-prze
    d-religijnymi-fanatykami

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 24. Data: 2023-10-20 12:04:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Oct 2023 21:18:20 +0200, Kviat wrote:

    > A jednak.
    > Wymyśliliście, że nie ma zmian klimatycznych.
    > Nie potraficie przyjąć do wiadomości faktów, to sobie wymyśliliście, że
    > będziecie bredzić, że nie ma zmian klimatycznych, a kto pokazuje fakty z
    > tym związane, ten lewacki szur.

    Jakie fakty?
    Faktem jest, ze 15 tys lat temu był u nas lodowiec. I sobie spokojnie
    stopnial bez żadnego udziału człowieka.
    A wczesniej był bodajże co najmniej jeszcze 3 razy.

    Chcesz dbac o klimat ... to sprawdź czy kolejnego lodowca nie
    sprowadzisz :-)

    Z drugiej strony - paliwa, które natura gromadziła miliony lat,
    spalilismy w wiekszosci w dwa wieki ...

    > To wy sobie wymyśliliście, że lewaki wymyśliły dziurę ozonową i
    > topnienie lodowców.

    Dziura ozonowa jakos znikła, pytanie - skutek działań zaradczych,
    czy calkiem innego procesu ... bo coś szybko znikła ..

    > Migracje są faktem i będą się coraz bardziej nasilać i choćbyś się
    > zesrał tego nie zatrzymasz. Ale oczywiście, to lewackie szury wymyśliły
    > migrację. Pewnie żeby zrobić na złość takim idiotom jak wy...
    > Macie pretensje, że normalni ludzie poważnie myślą jak ten problem
    > rozwiązać, na tyle pokojowo i bezboleśnie jak tylko to możliwe, a jedyne
    > pomysły jakie do waszych pustych łbów przychodzą, to budowa murów i
    > zamykanie się w enklawach. I co dalej?

    To zaproponuj inne rozwiązanie, lepsze.

    Ja tam widzę jedno - Europa wkrótce zacznie miec problemy z produkcją,
    bezrobociem i ogólnie ekonomią.

    > Zaczniecie strzelać do tych ludzi
    > osobiście, czy od razu postawicie automatyczne wieżyczki żeby udawać, że
    > macie czyste chrześcijańskie sumienie?
    > Jestem bardziej niż pewien, że będziecie twierdzić, że te wieżyczki tam
    > stoją, bo to wina lewackich szurów. Chuj tam, że będą tam stały tylko i
    > wyłącznie dlatego, bo to wy je tam postawicie, a nie te lewackie szury...

    Alez one tam by stały z winy migrantów :-)

    J,

  • 25. Data: 2023-10-20 12:48:20
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):
    > Nie wiem czy jakiś Soros daje, czy to kolejne wasze brednie z fabryki
    > teorii spiskowych. To po pierwsze.

    A widzisz, niektórzy śledzili jak łodki pływały z libii na włoskie wyspy.

    > Po drugie. A co, ma kasę dawać na karabiny?

    Może dawać na edukację afrykańców jak mu bardzo zależy.

    > I po trzecie. Chyba lepiej dawać kasę na łódki, niż patrzeć jak ludzie
    > toną próbując przepłynąć na bambusowych tyczkach? To chyba tak bardziej
    > po chrześcijańsku?

    j.w

    Pewnie sumienie go gryzie po tym jak wyjebał część azjatów, stąd jego "dobrotliwość"
    dla afrykańców.

    > Ten systemowy transfer urodził się w czyjejś głowie w taki sam sposób,
    > jak woda czytająca w myślach.

    j.w zrzuty tras statków kursujących z libii na wyspy włoskie

> [...]

    > bajeczkę o jakimś "systemowym transferze", żeby ci głupsi nie doznali
    > dysonansu poznawczego w konfrontacji z chrześcijańskimi wartościami.

    To są "ż"/lewicowe wartości.
    https://www.youtube.com/watch?v=dsYbm6igOFo&t=290s

    > https://glos.pl/joe-biden-nadszedl-czas-na-podwyzki-
    dla-nauczycieli-prezydent-usa-broni-nauczycieli-prze
    d-religijnymi-fanatykami

    Bo u nich płacą gorzej niż w PL.

  • 26. Data: 2023-10-20 12:54:29
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Z drugiej strony - paliwa, które natura gromadziła miliony lat,
    > spalilismy w wiekszosci w dwa wieki ...

    Z trzeciej strony kiedyś stężenie CO2 na ziemi było 10x wyższe niż dziś.
    4000 ppm vs 400 ppm dziś.

  • 27. Data: 2023-10-20 15:37:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.10.2023 o 12:04, J.F pisze:

    > Jakie fakty?
    > Faktem jest, ze 15 tys lat temu był u nas lodowiec. I sobie spokojnie
    > stopnial bez żadnego udziału człowieka.

    I taka z wami gadka... jak z dziećmi.
    Sami piszecie, że sobie spokojnie stopniał, ale nie przeszkadza to wam
    bredzić, że teraz jest tak samo i nie ma różnicy.

    > Dziura ozonowa jakos znikła, pytanie - skutek działań zaradczych,
    > czy calkiem innego procesu ... bo coś szybko znikła ..

    Nie bredź. Fachowcy szacują, że jeśli uda się akcja z m.in. freonami, to
    może się zregeneruje jakoś tak w okolicach 2060.

    > To zaproponuj inne rozwiązanie, lepsze.

    Przyczyny są znane od dawna i od dawna wiadomo, że trzeba usunąć przyczyny.
    Tylko jest opór żeby to zrealizować.
    Trudno jest pokonać egoizm najbogatszych państw, a i narodowościowe i
    rasistowskie dziewiętnastowieczne mentale też nie ułatwiają sprawy.

    Pewne jest również to, że budowanie murów, to leczenie syfa pudrem.
    Bo co dalej? Jeszcze wyższe i jeszcze grubsze mury?
    Tak ma wyglądać świat przez następne sto, dwieście, czy trzysta lat?
    O takim świecie marzą prawki? Żyć w więzieniach, które sami sobie zbudują?

    > Alez one tam by stały z winy migrantów :-)

    Oczywiście. Przecież u was zawsze muszą być winni są jacyś oni.
    Gdyby nie ciemnoskórzy, to nie byłoby rasistów, nie?
    Więc nie można mieć pretensji do rasisty, że jest rasistą,
    a do homofoba, że jest homofobem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 28. Data: 2023-10-20 16:10:31
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    lewak Kviat napisał(a):

    > Nie bredź. Fachowcy szacują, że jeśli uda się akcja z m.in. freonami, to
    > może się zregeneruje jakoś tak w okolicach 2060.

    Nie sraj żarem, tylko zmiany są na stałe.

    > Przyczyny są znane od dawna i od dawna wiadomo, że trzeba usunąć przyczyny.

    Eutanazjuj się, ratuj planetę.

    Pytaj Sorosa.

    https://forsal.pl/artykuly/919942,to-jest-wojna-chin
    y-groza-zniszczeniem-georga-sorosa.html
    Co się stało z jego fundacją w rosji, ogólnie wiadomo. mr.Puta wsadził do niej
    swojaków
    i wychujał mr.Sorosa, przy okazji poznał jego metody:)
    Wegry:
    https://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/analizy/2018-06
    -27/wegry-pakiet-przepisow-antyimigracyjnych-stop-so
    ros
    UK:
    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1396
    465,george-soros-funt-wielka-brytania.html
    Tajlandia:
    Do wybuchu kryzysu przyczynił się George Soros i jego Quantum Fund, który ostro
    zaatakował bahta.
    https://www.rp.pl/ekonomia/art6553261-trzy-kryzysy-k
    tore-zalaly-swiat

  • 29. Data: 2023-10-23 11:00:40
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Fri, 20 Oct 2023 15:37:18 +0200, użytkownik Kviat napisał:

    > Przyczyny są znane od dawna i od dawna wiadomo, że trzeba usunąć
    > przyczyny. Tylko jest opór żeby to zrealizować.

    Tak to prawda. Jest chyba oczywiste, że pierwsza i podstawowa rzecz to
    obalenie kilkunastu (kilkudziesięciu ?) dyktatur w krajach, które ci
    emigranci opuszczają. Tylko kto ma to zrobić? Stany Zjednoczone, Europa?
    USA, nauczone doświadczeniem, jakoś nie bardzo się obecnie palą do roli
    światowego policjanta. A Europa - toż byście podnieśli ogólnoświatowy
    wrzask o powrocie kolonializmu. Więc może zająć się obalaniem tych
    dyktatur powinni właśnie ci, którym to wisi, bo wolą uciec i pożyć sobie
    na socjalu w Europie. Ci emigranci, których los własnego kraju gówno
    obchodzi.

  • 30. Data: 2023-10-25 00:32:22
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    jureq napisał(a):

    > Tak to prawda. Jest chyba oczywiste, że pierwsza i podstawowa rzecz to
    > obalenie kilkunastu (kilkudziesięciu ?) dyktatur w krajach, które ci
    > emigranci opuszczają.

    Toć już obaili i właśnie łódki startują z libii.
    https://demotywatory.pl/4543936/W-2011-roku-Muammar-
    Kadafi-powiedzial-

    I po co było obalać?