  • 11. Data: 2007-12-28 02:14:04
    Temat: Re: Posiadanie policja i ochrona
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Soltysik wrote:

    > czyli jak stanę przez Twoim mieszkaniem i siłą będę uniemożliwiał Ci
    > wejście do niego to nie masz prawa nic zrobić, dopóki nie będziesz miał
    > prawomocnego wyroku sądu.
    > dobre:D co ćpałeś? ja też tak chcę!

    o ile ja będę w tym mieszkaniu mieszkał a ty będzie tylko jego
    właścicielem, to nie będziesz tam mógł wejść dopóki cię nie wpuszczę
    albo nie przyjdziesz z wyrokiem sądu i komornikiem.
    Żadna policja ci nie pomoże, a sam jeszcze zostaniesz przy okazji skazany.

    Przestań ćpać zacznij czytać ustawy i posługiwać się prawidłowym
    słownictwem.

  • 12. Data: 2007-12-28 04:03:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Wlascicielka mieszkania chciala zaprosic reporterke. Ochroniarz jej nie
    > wpuscil, najpierw zastawial droge, pozniej probowal ja zlapac.

    A czy właścicielka była też lokatorką?

  • 13. Data: 2007-12-28 06:02:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wlascicielka mieszkania chciala zaprosic reporterke. Ochroniarz jej nie
    > wpuscil, najpierw zastawial droge, pozniej probowal ja zlapac.

    A kto wynajął tego ochroniarza i z jakiego powodu?

  • 14. Data: 2007-12-28 06:46:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 05:03:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A czy właścicielka była też lokatorką?

    Tak, byla lokatorka, a w mieszkaniu czekala na nia rodzina.
    Ocroniarz probowal nie wpuscic reporterki, ktora z nia byla i ktora
    zaprosila.
    Dzialal z polecenia wlasciciela kamienicy.

    --
    KRZYZAK

  • 15. Data: 2007-12-28 06:55:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    witek wrote:

> [...]
    > skazany.
    >
    > Przestań ćpać  zacznij czytać ustawy i posługiwać się prawidłowym

    Może jednak najpierw ty zacznij czytać posty przedpiśców :).

    p. m.

  • 16. Data: 2007-12-28 06:59:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Tak, byla lokatorka, a w mieszkaniu czekala na nia rodzina.
    > Ocroniarz probowal nie wpuscic reporterki, ktora z nia byla i ktora
    > zaprosila.
    > Dzialal z polecenia wlasciciela kamienicy.

    No cóż, w takim razie policjanci powinni ponieść surowe konsekwencje za
    olewanie swoich obowiązków.

    Zaś ochroniarz powinien dostać wyrok za 191KK, a ten cały właściciel
    kamienicy (jeśli faktycznie zlecił ochroniarzowi takie zachowanie) to za
    sprawstwo kierownicze.

    Jednocześnie lokatorka wraz z rodziną i redaktorką mogliby spokojnie
    ochroniarza zagazować, obezwładnić, skuć i oddać w ręce policji.

  • 17. Data: 2007-12-28 09:17:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mvoicem wrote:

    > Może jednak najpierw ty zacznij czytać posty przedpiśców :).
    >
    > p. m.

    o przepraszam
    poukładaj sobie wg. godziny i porównaj kto co napisał wcześniej.

  • 18. Data: 2007-12-28 11:33:05
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    witek pisze:
> [...]
    > Żadna policja ci nie pomoże, a sam jeszcze zostaniesz przy okazji skazany.
    >
    > Przestań ćpać zacznij czytać ustawy i posługiwać się prawidłowym

    ale tam nie ma nic o tym, że właścicielka nie mieszka w tym mieszkaniu,
    więc czemu zakładasz taki przypadek?

  • 19. Data: 2007-12-28 14:12:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Soltysik wrote:

    > ale tam nie ma nic o tym, że właścicielka nie mieszka w tym mieszkaniu,
    > więc czemu zakładasz taki przypadek?
    ale nie ma też że mieszka.

    właściciel to właściciel, lokator to lokator a posiadacz to posiadacz
    i trzeba umieć posługiwać się właściwym słownictwem.

  • 20. Data: 2007-12-28 14:17:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:1dke45-i3j.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > No cóż, w takim razie policjanci powinni ponieść surowe konsekwencje za
    > olewanie swoich obowiązków.

    Pytanie, czy olewanie? Bo ta sytuacja jednoznacznie nadal nie wynika. Jak
    rozumiem, skoro "próbował" a nie zatrzymał, to w końcu weszła.

    > Zaś ochroniarz powinien dostać wyrok za 191KK, a ten cały właściciel
    > kamienicy (jeśli faktycznie zlecił ochroniarzowi takie zachowanie) to za
    > sprawstwo kierownicze.

    Raczej przekroczenie uprawnień z ustawy o ochronie osób i mienia, a nie 191
    kk. Częścto się o tym zapomina, a to o wiele korzystniejsza sytuacja,
    bowiem ściganie następuje z urzędu.

    > Jednocześnie lokatorka wraz z rodziną i redaktorką mogliby spokojnie
    > ochroniarza zagazować, obezwładnić, skuć i oddać w ręce policji.

    Skoro weszli bez tego, to wniosek, że nie było to niezbędne. Czasem
    wystarczy porozmawiać, a nie pchać się na siłę.

    Przy czym programu nie oglądałem, więc mogę mieć wypatrzony pogląd.