  • 21. Data: 2002-11-27 20:11:02
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!!
    Od: Evil <m...@r...pl>

    Lukasz Kozicki wrote:
    > FAQ, q. 19:
    > "[...] Zwykle osoba zgłaszająca pomyłkę uważa, że nie spamuje ale nie
    > zapoznała się z definicją spamu oraz podanymi zasadami umieszczania
    > adresów w naszej bazie. Ze względu na dużą ilość tego typu zgłoszeń,
    > w przypadku stwierdzenia zasadności umieszczenia adresu w bazie
    > Polspamu nie odpowiadamy na takie listy. [...]"
    >
    > FAQ, q. 9:
    > "[...] Sprawy takie są wyjaśnianie tak szybko jak to tylko możliwe,
    > a omyłkowo dodane adresy są natychmiast usuwane z bazy. [...]"

    .. i wszystko sie zgadza, jak ja trafilem przypadkiem, napisalem
    wyjasnienie to chyba jesli dobrze pamietam tego samego dnia juz mnie tam
    nie bylo.

    E.

  • 22. Data: 2002-11-27 20:16:31
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawd?!!!!!
    Od: Evil <m...@r...pl>

    Wojciech Myszka wrote:

    > [...]
    >
    > Ja właściwie to mam tylko takie pytania: czy używanie w adresie
    > dodatków typu NOSPAM nie jest działaniem na szkodę wszystkich
    > biznesmenów? I czy mówienie nieprawdy nie jest jakimś łamaniem prawa?

    że co ?

    > Czy ukrywanie się za NOSPAM jest czymś lepszym, czy może czymś
    > gorszym niż za polspamem???

    Ukrywaniem ? Chyba nie rozumiesz po co to jest.
    Spamerzy mają boty ktore jeżdża po newsach o zbierają każdy adres jak
    popadnie. Później spamują takie coś od A do Z.

    oczywiscie niektorzy spamerzy nie sa glupi i usuwaja odrazu nospam
    dostajac dobry adres. Dlatego lepiej jakis unikalny ciag znakow wpisac +
    adnotacja eng/pl.

    przykład:

    moj@oijw@#Jd.mail.pl
    usuń oijw@#Jd jeśli chcesz odpowiedzieć prywatnie.

    E.

  • 23. Data: 2002-11-27 20:17:58
    Od: "[ fazer is now websafe ]" <t...@t...mixer.one.pl>

    Użytkownik "Wojciech Myszka" <m...@n...eu.org> napisał w wiadomości

    > Czy ukrywanie się za NOSPAM jest czymś lepszym, czy może czymś
    > gorszym niż za polspamem???

    Zdecydowanie jest to najgorsza rzecz w życiu jaką mogłeś zrobić :)

    --
    pozdrawiam, fazer
    http://www.mixer.one.pl

  • 24. Data: 2002-11-27 20:22:15
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Wed, 27 Nov 2002 21:17:58 +0100, "[ fazer is now websafe ]"
    <t...@t...mixer.one
    .pl> wrote:

    >Zdecydowanie jest to najgorsza rzecz w życiu jaką mogłeś zrobić :)

    i z tego powodu tak nie czynię

    --
    Wojtek ---(___C'>

  • 25. Data: 2002-11-27 20:44:24
    Od: Evil <m...@r...pl>

    Wojciech Myszka wrote:

    > i z tego powodu tak nie czynię

    Jeśli spam Ci nie przeszkadza to co tam.

    A jeśli powód jest inny to chętnie posłucham.

    E.

  • 26. Data: 2002-11-27 21:00:33
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĽ!!!!!
    Od: GL <p...@o...pl>

    >2. W przypadku serwerów publicznych, gdzie utrzymywanie skrzynek jest
    >usługą, użytkownicy są:
    >a. informowani o filtrowaniu poczty
    >b. dostają możliwość włączania/wyłączania filtrów

    Trochę za mało stanowczo to ująłem ;-)
    - Filtrowanie odbywa się WRĘCZ NA RZĄDANIE UŻYTKOWNIKA, a nie z powodu
    widzimisię administratora
    - Użytkownicy DOMAGAJĄ się filtrowania, skoro płacą za konto, nie
    mają ochoty otrzymywać śmieci.

    GL

  • 27. Data: 2002-11-27 21:09:17
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĄ!!!!!
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Użytkownik "GL" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > widzimisię administratora
    > - Użytkownicy DOMAGAJĄ się filtrowania, skoro płacą za konto, nie

    czy Pan Pani GL nie moze sobie poczytac ta kwestia byla juz kilkanascie razy
    oceniana
    oczywiscie ze sobie nie zycza ja tez sobie nie zycze
    problem dotyczy okreslenia slowa spam
    kazda niechciana koreponedcja jest spamem

    niech pan sobie dopowie jakie to daje pole manewru np nieuczciwej
    konkurencji

    luib zwyklej zlosliwosci ludzkiej

  • 28. Data: 2002-11-27 21:29:21
    Od: Lukasz Kozicki <R...@n...cy>

    Grzegorz Krzemieniecki wrote:
    > Ja całkowicie skapowałem. Ale admini nie. Tworząc cokolwiek należy opierać
    > się na obowiązującym prawie.

    Podaj paragraf zabraniający utrudniania spamowania, to jest
    prowadzenia działalności wyczerpującej znamiona naruszenia
    następujących aktów prawnych:
    Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (§§ 47 i 76)
    Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (w całości)
    Ustawy o ochronie danych osobowych (§§ 6, 23, 32)
    Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (§ 16)
    Ustawy o ochronie praw konsumentów (§ 6)
    Prawa działalności gospodarczej (§ 12)

    > Jak mogę wyrazić swoją opinię, jeśli Polspam zarejestrowany jest niezgodnie
    > z wymaganą procedurą?

    Podaj wymaganą procedurę rejestrscji Polspamu.

    Ukłony,
    --
    Łukasz Kozicki < lkozicki, at, atelier, kropka, pl >

  • 29. Data: 2002-11-27 21:56:31
    Od: "Marek Wysmulek" <m...@h...pl>

    Przerabiałem ostatnio problem spamu próbując obronić się przed deszczem jaki
    spadał na mój serwer w ilościach absurdalnych.

    Każdy administrator, który odpowiada za choćby najmniejszy serwer pocztowy
    prawdopodobnie zgodzi się ze mną, że (uwaga - moim zdaniem):

    1) kolesie psioczący na PolSpam to debile,
    2) kolesie psioczący na "bezprawne ograniczanie przyjmowania poczty" to mega
    debile

    Spamer to cienki siurek, któremu z braku możliwości wykazania się na innym
    poletku próbują swoich sił stosując gotowe techniki ataku, rzadko
    wprowadzając jakieś ciekawe innowacje - jak np. ten ostatni koreański
    przykład z iframem i stroną generowaną przez JS.

    Marek.

  • 30. Data: 2002-11-27 22:06:49
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Wed, 27 Nov 2002 21:44:24 +0100, Evil <m...@r...pl> wrote:

    >Jeśli spam Ci nie przeszkadza to co tam.
    >A jeśli powód jest inny to chętnie posłucham.

    Jestem w tym interesie na tyle długo (a jak zaczynałem to spam był
    jednak czymś znacznie mniej rozpowszechnionym), że dodawanie dziś
    jakiegoś durnego nospam czy innego "Usun_To_Z_Mojego_aDresu" za
    bezsensowne. To po primo.

    A po secundo to wynalazki typu polspam (czy jakieś inne, tego lub
    innego rodzaju) załatwiają resztę. Zostaje jeszcze tych parę mejli,
    które muszą dojść żeby zasilić bazę poslapamu, na przykład). Da się z
    tym żyć.

    Są też takie sytuacje, gdy uznaję, że odpowiedź nie nadaje się na
    niusy - i w takim przypadku odpowiadam mejlem. Ale żeby jeszcze
    korygować adres do kogo piszę, czy sprawdzać czy list odbiło -
    przesada...
    --
    Wojtek ---(___C'>