  • 231. Data: 2021-09-14 11:20:51
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2021 23:03:34 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    64272,smierc-bartka-sokolowskiego-onet-ujawnia-rozmo
    wy-policji-i.html

    > Bo dyżurnego nie ma przy zatrzymanym. Wie tyle, ile mu patrol przekaże.

    No i co - myslisz, ze chwile pozniej nie przekazal "pogotowie mowi, ze
    on nie zyje"
    A czy wtedy nie powinien patrol prokuratora powiadomic ?

    No nie, jak, przeciez byli na miejscu i widzieli - nikt mu nic zlego
    nie zrobil, sam zmarl, zgon naturalny :-)

    > Skoro nie wiedzieli, kto ma stwierdzić zgon, to skad wiedza, ze nie żył?

    Maja szkolenie, doswiadczenie, ekg ... ale czemu nie probowali
    reanimacji, to jestem ciekaw.

    65213,szef-nszz-policjantow-o-interwencji-w-lubinie-
    kolano-przesunelo.html

    > To osobna sprawa.

    Tylko ciekawe, ze bez interwencji to jakos rzadko umieraja..

    J.

  • 232. Data: 2021-09-14 11:30:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2021 21:21:30 +0200, Shrek wrote:

    > Nagranie - pieprzeni dziennikarze!
    > https://www.youtube.com/watch?v=FABRLse5JEo

    Ale czemu pieprzeni dziennikarze?
    Tekst sie zgadza z odsluchem, a przeciez dzieki dziennikarzom z Onetu
    mozesz odsluchac.

    giewka-zmarl-po-interwencji-policji-opowiem-co-mu-zr
    obili/g7qb537
    > Trzech przemyków w tydzień. Co wy tam macie z tymi lekarzami w tym wrocku?

    Nie nie - jeden byl Lubinie, to prawie 100km.
    Drugi na izbie wytrzezwien ... tam istotnie sie ciekawe cuda zdarzaly.

    No i jak widac mamy nagdorliwych funkcjonariuszy ... raczej niewielu,
    ale moze cos sie ostatnio zmienilo.

    J.

  • 233. Data: 2021-09-14 16:17:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2021 o 11:20, J.F pisze:

    > No i co - myslisz, ze chwile pozniej nie przekazal "pogotowie mowi, ze
    > on nie zyje"

    Myślę, ze nie bo Pogotowie nie ma kontaktu z Dyżurnym - choć to wydaje
    się nieprawdopodobne, tylko z CPR-em. i ten kontakt jest generalnie w
    jedną stronę - d CPR.

    > A czy wtedy nie powinien patrol prokuratora powiadomic ?

    Tak. osobiście do nie wysłać list polecony.

    > No nie, jak, przeciez byli na miejscu i widzieli - nikt mu nic zlego
    > nie zrobil, sam zmarl, zgon naturalny :-)

    Wg sekcji zmarł w wyniku otrucia. Ale to mało ważne. Prokuratora
    powiadomiono, skoro prowadzone jest postępowanie.

    > Maja szkolenie, doswiadczenie, ekg ... ale czemu nie probowali
    > reanimacji, to jestem ciekaw.

    Widocznie serce biło. Gość mógł być nieprzytomny, ale nie każdego
    nieprzytomnego się reanimuje.

    > Tylko ciekawe, ze bez interwencji to jakos rzadko umieraja..

    Wiesz, przyszyło mi do głowy. Jakby tak walnąć artykuł pod tytułem
    Pracownicy BIEDRONKI mordują klientów. A potem tekst, ze gość był przed
    śmiercią widziany w BIEDRONCE. Jak sądzisz? Ludzie by uwierzyli?

    --
    Robert Tomasik

  • 234. Data: 2021-09-14 17:01:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2021 o 11:15, J.F pisze:

    > A jak sie potem poskarzy za niesluszne postawienie zarzutow :-)

    Ale na co ma się skarżyć? Inaczej się nie da a i tak to dla jego dobra
    wiec niech spierdala ze skargami. Robert coś wspominał jak kończą
    "prawnicy i filozofowie".

    > No ale fakt, ze KPK mamy, na cos tam sie trzeba powolac, aby
    > odpowiednie czynnosci prowadzic.

    Taa. Akurat on się powoływał na ustawę o policji (czy raczej
    rozporządzenie wykonawcze) i tłumaczył, ze nakłada ona obowiązek
    "podania powodu" a nie "podania prawdziwego powodu". I twierdził, że
    skoro podali już że to z powodu "że rowery giną" to musieli mu tych
    rowerów szukać w gaciach, bo inaczej się nie da i już - nieszukanie
    rowerów u podejrzanego w dupie byłoby ponoć niedopełnieniem obowiązków;)
    No i jak takiego kulsona traktować poważnie? A weź pod uwagę, że to
    kulsonia elita...

    > od 15 lat w zasadzie bezgranicznego, bo Schengen :-)
    > Zreszta wczesniej tez inaczej to tam wygladalo.

    Co nie zmienia tego, że funkcjonariusz kulsonerii powiatu granicznego
    publicznie pierdoli głupoty zgodnie z zasadą dunninga.

    Spójrz prawdzie w oczy - jedyne z jego opowieści które wydają się mieć
    jakiekolwiek znamiona podstaw, to te o strzelectwie. Obstawiam, że po
    prostu nikt na tej grupie nie zna się na strzelectwie;)

    --
    Shrek

  • 235. Data: 2021-09-14 17:11:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2021 o 11:30, J.F pisze:

    > Ale czemu pieprzeni dziennikarze?

    Roberta pytaj - ponoć dlatego, że w pogoni za kliknięciami puszczają w
    świat jakieś nieprawomyślne fakty, zamiast czekać aż kulsoństwo z
    ziobrokraturą potwierdzi. Kiedyś to było inaczej i jak sanitariusze
    zabili przemyka to nikt jakiś niesprawdzonych pogłosek nie publikował.
    Ale kiedyś to były czasy. Teraz już nie ma czasów:P

    > Tekst sie zgadza z odsluchem, a przeciez dzieki dziennikarzom z Onetu
    > mozesz odsluchac.

    No właśnie - kto to widział żeby tak każdy mógł słuchać. Wiesz jakie to
    konsekwencje rodzi? Ludzie policji nie ufajom przez takie słuchanie!

    > No i jak widac mamy nagdorliwych funkcjonariuszy ... raczej niewielu,
    > ale moze cos sie ostatnio zmienilo.

    Zmieniło się tyle, że odkąd stali się formacją polityczną to poczuli się
    bardziej bezkarni. Układ jest taki że psy warują dla partii a partia ich
    chroni w razie wtopy. I nawet by działało tylko ci cholerni
    nieodpowiedzialni dziennikarze - zdaje się że znów TVN?

    --
    Shrek

  • 236. Data: 2021-09-14 17:16:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, przyszyło mi do głowy. Jakby tak walnąć artykuł pod tytułem
    > Pracownicy BIEDRONKI mordują klientów. A potem tekst, ze gość był przed
    > śmiercią widziany w BIEDRONCE. Jak sądzisz? Ludzie by uwierzyli?

    Jakbyś zamieścił nagranie, że kogoś w biedronkowym kiblu pracownicy
    biedronki skuli, dusili i torturowali prądem to pewnie tak. Co więcej
    podjrzewam że same kulsony by w to uwierzyły - prawda?

    --
    Shrek

  • 237. Data: 2021-09-14 17:18:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2021 17:11:07 +0200, Shrek wrote:

    > Roberta pytaj - ponoć dlatego, że w pogoni za kliknięciami puszczają w
    > świat jakieś nieprawomyślne fakty, zamiast czekać aż kulsoństwo z

    A, w tym sensie, myslalem ze to twoja opinia.
    Ale akurat Robertowi przyznam w ogolnosci sporo racji - te pismaki
    prawde to przez pomylke predzej napisza.

    A tu mamy przypadek szczegolny :-)

    > ziobrokraturą potwierdzi. Kiedyś to było inaczej i jak sanitariusze
    > zabili przemyka to nikt jakiś niesprawdzonych pogłosek nie publikował.
    > Ale kiedyś to były czasy. Teraz już nie ma czasów:P

    I w ogole przestepstwo, nie wolno tak sobie nagran publikowac zanim
    Ziobro nie pozwoli :-)

> [...]
    > chroni w razie wtopy. I nawet by działało tylko ci cholerni
    > nieodpowiedzialni dziennikarze - zdaje się że znów TVN?

    Ale wiesz - u nas "warowac dla partii" to chyba pilnowac biura
    poselskiego.
    No i moze jeszcze czasem, zeby do klubu mlodziez nie wchodzila,
    bo premier przeciez zabronil :-)

    J.

  • 238. Data: 2021-09-14 17:26:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2021 o 17:18, J.F pisze:

    > Ale akurat Robertowi przyznam w ogolnosci sporo racji - te pismaki
    > prawde to przez pomylke predzej napisza.

    Wciąż bardziej pewne źródło informacji niż kulsoństwo - oni kłamią
    domyślnie:P

    > I w ogole przestepstwo, nie wolno tak sobie nagran publikowac zanim
    > Ziobro nie pozwoli :-)

    No a oni publikują. I to tak nieodpowiedzialnie, że niezgodnie z linia
    kulsoństwa i prokuratury. Ale chyba dziennikarzom to jednak więcej wolno
    i to roberta boli.

    > Ale wiesz - u nas "warowac dla partii" to chyba pilnowac biura
    > poselskiego.

    Nie tylko - schodów pilnować przed wdzięcznością suwerena, pałować
    demonstracje, spisywać ludzi za 8 gwiazdek, wpierdolić się radiowozem w
    przyczępę opozycji i zabrać im dowód za uszkodzoną lampę, warować przed
    ministerstwem lub trybunałem kulinarnym - za samą babcią kasią cały
    pluton biega. Roboty jest dużo, dla każdego wystarczy...

    > No i moze jeszcze czasem, zeby do klubu mlodziez nie wchodzila,
    > bo premier przeciez zabronil :-)

    A to już szerszy temat - tresować społeczeństwo przez jebanie na rozkaz.
    Potem jest kwik jak któregoś namierzą i pochwalą publicznie za dobrą służbę.

    --
    Shrek

  • 239. Data: 2021-09-14 17:31:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2021 16:17:31 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Myślę, ze nie bo Pogotowie nie ma kontaktu z Dyżurnym - choć to wydaje
    > się nieprawdopodobne, tylko z CPR-em. i ten kontakt jest generalnie w
    > jedną stronę - d CPR.

    Ale pogotowie ma kontakt z patrolem, skoro sa na miejscu.
    I co - myslisz, ze ratownicy z pogotowia nie powiedzieli, ze to trup?

    > Tak. osobiście do nie wysłać list polecony.

    A to co - nie ma stosownej procedury na to ? :-P

    > Wg sekcji zmarł w wyniku otrucia.

    sa juz znane wyniki?

    > Ale to mało ważne. Prokuratora
    > powiadomiono, skoro prowadzone jest postępowanie.

    Ale kto i kiedy powiadomil, i czemu nie patrol na miejscu - zeby
    ratownicy zatarli slady ?

    > Widocznie serce biło. Gość mógł być nieprzytomny, ale nie każdego
    > nieprzytomnego się reanimuje.

    Oj Robert, z ciebie to czasem kulson nad kulsony wychodzi.

    Slyszysz przeciez, ze zastali trupa, to jak mu moglo serce bic?

    > Wiesz, przyszyło mi do głowy. Jakby tak walnąć artykuł pod tytułem
    > Pracownicy BIEDRONKI mordują klientów. A potem tekst, ze gość był przed
    > śmiercią widziany w BIEDRONCE. Jak sądzisz? Ludzie by uwierzyli?

    Kto wie, ale zakladajac, ze sporo ludzi jakies niebezpieczne srodki
    zazywa, ktore prowadza do smierci, to czemu tak malo zwlok lezy na
    ulicach o poranku?
    Tylko wtedy umieraja, jak kulsony sie zainteresuja.

    J.

  • 240. Data: 2021-09-14 17:38:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2021 o 17:31, J.F pisze:

    > A to co - nie ma stosownej procedury na to ? :-P

    Mają - powie że trzeba przyjść na komisariat ale nie mają ludzi, więc
    kolejka albo dzwonić na 112:P

    > sa juz znane wyniki?

    Poniekąd są - "ustalona linia orzecznictwa";P

    --
    Shrek