  • 1. Data: 2005-09-08 14:53:58
    Temat: Podział majątku dorobkowego
    Od: "Robert-Z" <z...@p...onet.pl>

    Witam!
    Nieruchomośc wyceniona została przez rzeczoznawcę na 250 tysiecy, ale zakupiona
    została za sumę 120 tys złotych. W wypadku podziału majątku dorobkowego jaką
    kwotę powinien otrzymac współmażonek? Czy powinna być ona liczona od wartości
    nieruchomości czy też od kwoty za jaką ta nieruchomość zostala zakupiona.
    Wycena nieruchomości (o znacznie wiekszej wartości w chwili podziału majątku)
    nie została dokonana.
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2005-09-09 08:57:13
    Temat: Re: Podział majątku dorobkowego
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Robert-Z" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieruchomości czy też od kwoty za jaką ta nieruchomość zostala zakupiona.
    > Wycena nieruchomości (o znacznie wiekszej wartości w chwili podziału
    Dla mnie logicznym jest, że obliczenia powinny być przeprowadzone od kwoty
    wyceny. Wartość nieruchomości zmienia się na przestrzeni czasu.

    --
    Paweł