    From: "Jakub" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Po wyroku - jak dochodzic praw?
    Date: Wed, 10 Dec 2003 18:26:50 +0000 (UTC)

    Witam!
    Jako poszkodowany w wyniku oszustwa (art.286 kk) mam kilka pytan. Na
    rozprawie zasadzono zadoscuczynienie (zwrot pieniedzy) na moja rzecz w
    terminie 3 miesiecy. Co robic jesli w tym terminie zadne pieniadze do mnie
    nie dotra? Kolejne pytanie: Przed rozprawa, a juz po zgloszeniu przeze mnie
    faktu oszustwa na policji, oskarzony oszukal kolejna osobe. Osoba ta nie
    zglosila do tej pory (mniej niz rok) faktu oszustwa na policji ani
    prokuraturze. Czy jesli teraz, po zapadnieciu wyroku pozbawienia wolnosci w
    zawieszeniu podczas "mojej" rozprawy, zostalby zgloszony w prokuraturze fakt
    drugiego oszustwa na szkode tej drugiej osoby wraz z numerem pierwszej sprawy
    (mam nadzieje ze za bardzo nie namieszalem...) to wyrok zostalby odwieszony?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi!

    Jakub