  • 1. Data: 2004-11-29 21:55:38
    Temat: Po jakim czasie przedawnienie abonamentu RTV?
    Od: " M" <t...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    mam gorącą prośbę o pomoc w uzyskaniu informacji, czy zobowiązania z tytułu
    abonamentu radiowo-telewizyjnego (radio i telewizor zarejestrowane, ale nie
    opłacane od 5 lat) przedawniają się, a jeśli tak, to po jakim czasie?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-11-29 23:22:52
    Temat: Re: Po jakim czasie przedawnienie abonamentu RTV?
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    M napisał(a):

> [...]
    > abonamentu radiowo-telewizyjnego (radio i telewizor zarejestrowane, ale nie
    > opłacane od 5 lat) przedawniają się, a jeśli tak, to po jakim czasie?

    Chyba po trzech latach, tak jak reszta takich rzeczy... :)
    Ja też nie płacę od pięciu lat i każde wezwanie opiewa na kwotę z
    ostatnich trzech - także co by nie było, jesteśmy juz 2 lata do
    przodu... :)))

    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 3. Data: 2004-11-30 17:03:36
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej wrote:
    > Chyba po trzech latach, tak jak reszta takich rzeczy... :)

    Jakich?

    KG

  • 4. Data: 2004-11-30 18:11:36
    Od: "Kr" <k...@N...gazeta.pl>

    Po 3 latach, tez mam wzewanie juz drugi rok na te samą kwote:-))))

  • 5. Data: 2004-11-30 18:17:36
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-30 19:11, Kr wrote::

    > M <t...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Po 3 latach, tez mam wzewanie juz drugi rok na te samą kwote:-))))

    Powiedz mi, naprawdę chciałeś, żeby ktoś Cię zrozumiał i zobaczył co
    napisałeś?

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Dlaczego nie fersteien? My wszystko fersteien. Proszę bardzo, pan