  • 81. Data: 2011-09-13 09:11:58
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 13.09.2011 10:55, dulek wrote:
    > "januszek" :
    >
    > Na koniec nieszczęść stojący fotoradar wydupczyłby mi Izoldę.

    W razie gdybyś nie wiedział - Tristan to taki grupowy fajtłapa :-)

    Tomek

  • 82. Data: 2011-09-13 09:19:46
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "tomek":

    > W razie gdybyś nie wiedział - Tristan to taki grupowy fajtłapa :-)

    :)

  • 83. Data: 2011-09-13 09:24:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    tomek napisa?(a):

    > W razie gdybyś nie wiedział - Tristan to taki grupowy fajtłapa :-)

    IMO pechowiec bardziej pasuje ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 84. Data: 2011-09-13 09:35:01
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 13.09.2011 11:24, januszek wrote:
    > tomek napisa?(a):

    > IMO pechowiec bardziej pasuje ;)

    Tylko jak da się odróżnić gołębia który wpadł pod samochód od gołębia
    którego samochód przejechał :-)

    Tomek

  • 85. Data: 2011-09-13 10:06:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.09.2011 07:00), januszek wrote:
    > mvoicem napisa?(a):

    > Ja rozpatruje wylacznie fakt "zebractwa". Moim zdaniem rzecz jasna,
    > nawet jeśli nie w świetle prawa.

    Ale skąd Ci się wzięło to żebractwo?

    Żona ma firmę, ma na tą firmę samochód. Auto jest wspólne (by default,
    nie wiemy nic o rozdzielności majątkowej), ale zarejestrowane jest na żonę.

    Więc napisał, "auto jest na żonę". Mógł napisać "auto jest naszą wspólną
    własnością, zarejestrowane na żonę - bo ma firmę", ale po co skoro nic
    nie wnosi do dyskusji?

    p. m.

  • 86. Data: 2011-09-13 10:32:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mvoicem napisa?(a):

    > Ale skąd Ci się wzięło to żebractwo?

    Twórca wątku przywołał je w swoim pierwszym poście.

    j.

  • 87. Data: 2011-09-13 12:04:13
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 08:03:53 +0200, dulek napisał(a):

    > A to akurat jest oszczerstwo. Potrafisz to udowodnić?

    No cóż...jechałeś służbowo tym samochodem?
    Zakładamy że pomagasz żonie przy prowadzeniu działalności gospodarczej i
    jesteś osobą współpracującą, zgłoszoną do ZUS za którą są odprowadzane
    składki jak za osobę prowadząca DG oraz Twoje wynagrodzenie nie jest KUP
    dla żony? :))

  • 88. Data: 2011-09-13 12:07:43
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 10:55:30 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Wbrew pozorom są wyroki, które podważają bardzo restrykcyjne
    > interpretacje ZUS w sprawie małżonków jako osób współpracujących.
    > Tak więc spokojnie z tym straszeniem dulka ;-)

    Rzuć kilkoma sygnaturkami.
    A i dobrze byłoby widzieć uzasadnienie, by mieć obraz "owej współpracy" :)

  • 89. Data: 2011-09-13 12:10:56
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 10:02:28 +0200, dulek napisał(a):

    > Napisałem, że jest na żonę (firmowe). Jak zatem firma może być na mnie a
    > auto na żonę?

    Hehe, pomimo że jest zarejestrowane "na żonę" - i ona jako osoba fizyczna
    prowadzi DG - to i tak jest waszym majątkiem :)
    No chyba że macie rozdzielność majątkową i auto to zostało nabyte przez nią
    z majątku odrębnego.

  • 90. Data: 2011-09-13 12:38:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-09-13 14:07, Kamil wrote:
    > Rzuć kilkoma sygnaturkami.

    A masz zaświadczenie o dysgoogli ;-)

    > A i dobrze byłoby widzieć uzasadnienie, by mieć obraz "owej współpracy" :)

    Na przykład tu:
    Click --> http://static.e-prawnik.pl/pdf/orzeczenia/3_II_UK_08
    _134.pdf

    Dla nieklikatych:

    "Cechami konstytutywnymi pojęcia "współpraca przy działalności
    gospodarczej", o której mowa w art. 8 ust. 11 ustawy z dnia 13
    października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (jednolity
    tekst: Dz.U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 ze zm.) są występujące łącznie:
    a) istotny ciężar gatunkowy działań współpracownika, które nie mogą mieć
    charakteru wtórnego,
    b) bezpośredni związek z przedmiotem działalności gospodarczej,
    c) stabilność i zorganizowanie oraz
    d) znaczący czas i częstotliwość podejmowanych robót."

    Piotrek