    From: "sg" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Perturbacje telekomunikacyjne
    Date: Wed, 23 Apr 2003 01:57:27 +0200

    Z przyczyn jak łatwo się domyślic ekonomicznych mam zaległości w abonamencie
    telefonicznym około 1000 zł.Od dwóch miesięcy telefon nie działa już w obie
    strony,czyli ani do mnie nie można się dodzwonić ani ja nie mogę wykonać
    połączenia.
    Jednak za te dwa miesiące przysłano mi do zapłacenia abonament jak gdyby nic
    się nie działo.

    Pytanie:Czy operator ma do tego prawo skoro grozi mi rozwiązanie umowy a od
    dwóch miesięcy umowa nie jest wykonywana także ze strony operatora (brak
    możliwości jakichkolwiek połączeń przychodzących i wychodzących).

    Bardzo proszę o poradę kogoś kto już miał tego rodzaju problem co robić bo
    jak ciągle będą mi naliczać abonament to po pierwsze jeszcze długo będzie
    trwało zakończenie problemu a po drugie już bym nawet nie protestował,gdyby
    działały chociaż połączenia przychodzące!.

    Abonament naliczono mi na pewno za miesiące,w których już nie działają ani
    przychodzące ani wychodzące połączenia co dokładnie sprawdziłem!
    --
    Stanisław