  • 81. Data: 2022-06-21 02:54:05
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie działa przeciw zachorowaniu i transmisji, kropka.

    Z tą transmisją to skąd dane?

    --
    Marcin

  • 82. Data: 2022-06-21 06:10:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z tą transmisją to skąd dane?

    Z raportu z uk.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2022-06-21 06:53:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Konstutucja zapewne czy coś.

    Mówimy o ue, więc trochę inaczej będzie. Ale ostatnio w konstytucji
    mówiła o swobodzie poruszania się i zakazie dyskryminacji ze względu na
    stan zdrowia. Więc jeden pies, zresztą konstytucję nasi mają i tak w
    nomen omen dudzie, więc taki sobie argument.

    Ale zapytam inaczej - czy zakaz ze wazględu na niemanie szczepionki(co
    nie działa na zachorowanie i transmisję) ze względu ne większe ryzyko
    hospitalizacji i zgonów popierasz (albo nawet tylko akceptujesz), to
    analogicznie akceptujesz zakaz dla emertytów i otyłych? Bo to ta sama
    argumentacja - większe ryzyko zgonu, to niech siedzą na dupie, bo
    jeszcze na "obczyźnie" umrą. Pomijając, że UE nie jest już "obczyzną" a
    wspólnym pod wieloma względami obszarem ze swobodą przepływu towarów
    usług i również ludzi i funkcjonuje tam taka sama albo i lepsza opieka
    zdrowotna.

    > A cofnijmy się o jeden krok... tzn. jest plan, że nie da się podróżować
    > bez tego paszportu?

    Tak, a co? "Ustawodawcy europejscy chcą zagwarantować obywatelom Europy
    swobodę poruszania się w przypadku pojawienia się nowego niepokojącego
    wariantu [wirusa SARS-CoV-2]" - wyjaśnił PE w komunikacie". Czego nie
    rozumiesz - w celu zagwarantowania swobody wprowadzi się zakaz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2022-06-21 07:42:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 20-06-2022 o 18:28, Akarm napisał:

    > Bez sensu są próby wykazania, że szczepionki działają, bo przecież
    > wiadomo że nie działają. Jako dowód można przytoczyć dane dotyczące
    > zgonów z powodu Covid-19 z okresu, kiedy już każdy chętny mógł się
    > zaszczepić trzecią dawką.
    > Spośród zmarłych w wieku "poprodukcyjnym" dziesięciokrotnie więcej było
    > nieszczepionych, niż szczepionych.

    jakoś nie było widać w statystykach tych dziesięciokrotnych różnic
    (pomijając już fakt tego, czy rzeczywiście ktoś zmarł na C19, czy na
    cokolwiek innego, bo takich badań brak). Pomijam już fakt, że ilość
    zmarłych, którym przypisano zgon na covid w wieku produkcyjnym to
    niewielkie ilości.

    > Wśród młodszych to były w poszczególnych kategoriach wiekowych "trochę"
    > większe dysproporcje: od kilkudziesięciu do kilkuset razy więcej
    > zmarłych nieszczepionych, niż zaszczepionych.

    no jeśli w jakiejś grupie zmarły aż 3 osoby w tym czasie, to w zasadzie
    wynik jest losowy.

    > Według "specyficznie" inteligentnych, to niewątpliwie dowodzi
    > nieskuteczności szczepionek, oraz niewłaściwej metodyki raportowania
    > zgonów. :D

    Na jakiej podstawie raportujesz, że ktoś zmarł na Covid?

    > Inni znów przekonywać będą, że organizmy ludzi zaszczepionych wcale nie
    > zwalczają wirusa, tylko zapobiegają zgonom. I dlatego "paszporty"
    > cowidowe nic nie dają. :D

    A co dają, skoro te osoby chorują i zarażają tak samo?

    > Argumenty logiczne, dowody naukowe, badania, statystyka, raporty - to
    > wszystko o kant ... potłuc. Rację mają jedynie Justyna Socha oraz
    > "Stowarzyszenie Niezależnych Lekarzy i Naukowców", dowodzący
    > szkodliwości szczepień.

    Pokaż choć jedno badanie RTC popierające informacje, że zaszczepieni
    umierają rzadziej. Nie ma? Firmy nielegalnie zakończyły badanie przed
    czasem, choć zobligowane były je kontynuować? Ciekawe dlaczego? Może
    odpowiedź jest w umowach, które podpisały, gdzie zrzucają z siebie
    jakąkolwiek odpowiedzialność?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 85. Data: 2022-06-21 07:57:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 20-06-2022 o 18:51, Shrek napisał:

    > W tym akurat wątku to zupełnie bez znaczenia. Powodem ograniczania
    > podróży niezaszczepionych nie było z oczywistych powodów ich większe
    > prawdopodobieństwo zgonu (bo to bez większego gdzie umrą), a rzekome
    > zmniejszenie transmisji. Wdawanie się w dyuskusję na temat skuteczności
    > w zapobieganiu śmierci to wdawanie siew dyskusję na temat zastępczy.

    Znaczenie ma, ponieważ cała ta "pandemia" opiera się na wadliwych
    testach, które dają w dużej mierze wynik przypadkowy. Dodatkowo jest
    podejrzenie, że jest pewna nadreprezentacja osób umierających tuż po
    szczepieniu (ukryty NOP?), części z nich przypisuje się covid (nie
    wszystkim, niektórzy umierają naGLE). Jeśli zaś chodzi o
    rozprzestrzenianie się wirusa, to on w zasadzie niczym nie różni się od
    innych grypopodobnych, co było w analizie przeprowadzonej przez dr.
    Pieniążka w stosunku do "laboratorium" na Diamond Princess. Jak widać na
    długo przed szczepieniami część osób była odporna na covida, bo to nie
    jest jakiś supernowy wirus, ma elementy, które organizm mógł poznać
    wcześniej. Należało traktować go jak każde inne przeziębienie i tyle.
    To, że tak nie traktowano, przyczyniło się do zwiększenia
    zachorowalności - o czym już nawet wyborcza trąbi, że to ponoć wina
    masek - otóż jakieś źdźbło prawdy w tym jest, ale tylko źdźbło. To wina
    całości polityki lockdownowej...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 86. Data: 2022-06-21 11:43:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 20 Jun 2022 18:29:28 +0200, Shrek napisał(a):

    > Niespecjalnie mnie one interesują.

    Mam podobnie z paszportami kowidowymi.
    Foliarskie opowieści są takie malownicze, a maniakalnie każesz mi się
    zajmować nudziarstwami, które mnie zupełnie nie interesują.

    Porozumienie w sprawie certyfikatów będzie zatwierdzał 23.06 Parlament
    Europejski, więc powiadom o swych przemyśleniach jakiego europosła.
    Najlepszy będzie ten, co chadza do swej obecnej roboty w portkach na gumce;
    Staś Pytalski bardzo chwali jego elokwencję.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 87. Data: 2022-06-21 18:10:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2022 o 11:43, Olin pisze:

    > Mam podobnie z paszportami kowidowymi.

    To jak cię nie interesuje to po co piszesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 88. Data: 2022-06-22 10:20:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 21 Jun 2022 18:10:22 +0200, Shrek napisał(a):

    > To jak cię nie interesuje to po co piszesz?

    Pisałem coś paszportach kowidowych?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 89. Data: 2022-06-22 10:25:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-06-22 o 10:20, Olin pisze:

    > Pisałem coś paszportach kowidowych?

    Tak jakby piszesz w wątku o paszportach covidowych.

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2022-06-22 12:21:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Jun 2022 10:25:24 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Tak jakby piszesz w wątku o paszportach covidowych.

    Ale nie o paszportach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek