  • 71. Data: 2022-06-20 18:51:12
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > hmm ostatnie dane z pl które były publikowane podawały, że coś ok 42%
    > śmiertelności na (ponoć) covid (bo ustala się to na podstawie dodatniego
    > testu, który nie przesądza nawet czy jesteś/byłeś chory, no ale dotyczy
    > to tak zaszczepionych jak i niezaszczepionych), było ponad 40%
    > umierających to osoby zaszczepione i cały czas był trend rosnący.
    > Pomijam już, że tych co umrą w ciągu 2 tygodni po szczepieniu wpisuje
    > się jako osoba nieszczepiona w statystykach...

    W tym akurat wątku to zupełnie bez znaczenia. Powodem ograniczania
    podróży niezaszczepionych nie było z oczywistych powodów ich większe
    prawdopodobieństwo zgonu (bo to bez większego gdzie umrą), a rzekome
    zmniejszenie transmisji. Wdawanie się w dyuskusję na temat skuteczności
    w zapobieganiu śmierci to wdawanie siew dyskusję na temat zastępczy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2022-06-20 18:53:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.06.2022 o 13:04, Akarm pisze:

    > No tak!
    > Wiadomo, że podobnie, jak można być częściowo w ciąży, może boleć pół
    > zęba, tak i szczepionka jest skuteczna i jednocześnie nieskuteczna.

    Oczywiście że może być jednocześnie nieskuteczna przeciw zachorowaniu i
    skuteczna przeciw ciężkiemu przebiegowi. NIc w tym nadprzyrodzonego nie
    ma i właśnie z taką sytuacją mamy doczynienia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2022-06-20 19:14:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.06.2022 o 18:53, Shrek pisze:

    > Oczywiście że może być jednocześnie nieskuteczna przeciw zachorowaniu i
    > skuteczna przeciw ciężkiemu przebiegowi. NIc w tym nadprzyrodzonego nie
    > ma i właśnie z taką sytuacją mamy doczynienia.

    Właśnie o to chodzi. Szczepionka tak dziwnie wpływa na nasz układ
    odpornościowy, że on skutecznie radzi sobie z wirusem, a to przecież
    oznacza, że szczepionka nie działa.
    W związku z tym paszporty Covidowe są zbędne, bo to są tylko dokumenty
    świadczące o tym, że nasz organizm został nauczony, jak radzić sobie z
    wirusem.
    I wszystko jasne!
    ROTFL

    --
    -
    Akarm

  • 74. Data: 2022-06-20 19:16:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > W dniu 20-06-2022 o 17:24, Kviat napisał:

    > sam jesteś z dupy. Pierdzielisz od rzeczy, wciskasz innym to czego nie
    > napisali i obalasz jako ich teorie, bo tylko na tyle Cię stać.

    > nie wykazano, wręcz przeciwnie, wykazano, że nie działają, ale kto by
    > się faktami przejmował

    Wykazano.
    Że działają. I że są lepsze.

    > udało się nie do końca, choć automatyczna kwarantanna dla osoby, która
    > mogła się spotkać z kimś, kto miał dodatni wynik testu w zasadzie
    > takowym jest.

    No. To tak jak z prawem jazdy.
    Udało się, ale jakby nie do końca.
    Przymusu nie ma, ale jak chcesz sobie pojeździć samochodem...
    to wystarczy zrobić prawo jazdy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 75. Data: 2022-06-20 19:22:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.06.2022 o 18:51, Shrek pisze:

> [...]
    > zmniejszenie transmisji. Wdawanie się w dyuskusję na temat skuteczności
    > w zapobieganiu śmierci to wdawanie siew dyskusję na temat zastępczy.

    Skoro jest skuteczna przeciwko zgonom i hospitalizacji, to znaczy, że
    organizm lepiej sobie radzi z wirusem, to znaczy, że skuteczniej i
    szybciej go zwalcza, a to znaczy, że zmniejsza transmisję.

    Prościej się nie da.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 76. Data: 2022-06-20 19:30:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.06.2022 o 19:14, Akarm pisze:

    > Właśnie o to chodzi. Szczepionka tak dziwnie wpływa na nasz układ
    > odpornościowy, że on skutecznie radzi sobie z wirusem, a to przecież
    > oznacza, że szczepionka nie działa.

    Nie działa przeciw zachorowaniu i transmisji, kropka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2022-06-20 19:38:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.06.2022 o 19:22, Kviat pisze:

> [...]
    > organizm lepiej sobie radzi z wirusem, to znaczy, że skuteczniej i
    > szybciej go zwalcza, a to znaczy, że zmniejsza transmisję.

    Zdaje się, że nie dotrze.
    Zbyt skomplikowany proces myślowy trzeba wykonać do zrozumienia tak
    oczywistego wniosku.

    --
    -
    Akarm

  • 78. Data: 2022-06-20 20:09:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > organizm lepiej sobie radzi z wirusem, to znaczy, że skuteczniej i
    > szybciej go zwalcza, a to znaczy, że zmniejsza transmisję.

    Z tym że badania tego nie potwierdzają. Spece mówili, że nie będą
    zakażać bo sami nie będą zakażeni. Będą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2022-06-21 00:20:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-20 o 18:28, Akarm pisze:
    > Inni znów przekonywać będą, że organizmy ludzi zaszczepionych wcale nie
    > zwalczają wirusa, tylko zapobiegają zgonom. I dlatego "paszporty"
    > cowidowe nic nie dają. :D

    To już chyba lepiej jest umrzeć, niż się dusić, mieć jakąś niewygolność
    żylną i się męczyć.

    --
    animka

  • 80. Data: 2022-06-21 02:53:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To znów powstaje pytanie czemu pominięto grupy ryzyka. Innymi słowy
    > czymu wolno pordóżować emerytom?

    Konstutucja zapewne czy coś.

    > Zresztą mówimy o UE - tu mamy EKUZ czy jakoś tak:P Innymi słowy znów
    > argument z... d4.

    A cofnijmy się o jeden krok... tzn. jest plan, że nie da się podróżować
    bez tego paszportu?

    --
    Marcin