  • Data: 2004-07-16 14:26:27
    Temat: Oszustwo finansowe - przepisy prawne
    Od: "Neria" <n...@g...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Prosze o podpowiedz.
    Mam umowe z pewna firma, ktora swiadczy dla mojej firmy uslugi.
    Place im za to co miesiac pieniazki na podstawie faktury VAT.
    Co miesiac przelewalem im pieniadze poprzez konto firmowe, natomiast
    w ubieglym miesiacu zaplacilem gotowka (mam na to swiadka) i nie
    dostalem niestety dowodu wplaty. Wowczas machnalem na to reka,
    ale dzisiaj otrzymalem od tej firmy informacje, ze niby nie wplacilem
    pienizkow i ze czekaja na wplate. Rozmawialem z wlascicielem i on
    wmawia mi, ze pieniedzy nie dostal (mimo, ze wreczalem mu je
    osobiscie). Z moich zrodel wynika, ze ta firma ostatnimi czasy ma klopoty
    finansowe i pewnie szuka "jelenia" na to, by go oszukac i dostac od niego
    podwojne pieniazki. Prosze o informacje, co mu odpisac, poniewaz dal mi
    informacje na pismie, ze jesli do srody nie wplace niby nie zaplaconych
    pieniazkow, to sprzeda te fakture firmie windykacyjnej.
    Chcialbym odpisac mu, iz jesli tak zrobi, to w swietle prawa bedzie to
    czynnosc karana i nie omieszkam podac go do sadu, poniewaz na
    powyzsza wplate mam swiadka. Sa jakies artykuly, ktore moglbym
    mu podac? Dziekuje serdecznie za informacje !

    Neria21