  • Data: 2004-07-16 16:34:05
    Temat: Re: Oszustwo finansowe - przepisy prawne
    Od: "Neria" <n...@g...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam się, że jedyne co możesz zrobić, to pogodzić się ze stratą i
    > rozstać się z tą firmą... niech wiedzą, że klienta tak się nie traktuje.

    To tak naprawde juz zrobilem (doslownie pare minut temu...), ale interesuje
    mnie, czy mozna go czyms "postraszyc"? Jesli przegram, przegryze to, w sumie
    nie sa to duze pieniazki. Ale wolalbym go najpierw "postraszyc", bo wedlug
    mnie to bardzo nieuczciwe zagranie z jego strony... Jest jakas mozliwosc?

    Pozdrawiam,
    Neria21