  • Data: 2004-07-17 09:03:47
    Temat: Re: Oszustwo finansowe - przepisy prawne
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > chodzi mi ogolem, by nie czul sie calkowicie bezkarny, bo wydaje mi sie,
    > ze jesli rzuci mu sie odpowiedni tekst, to moze "speniac" - to mlody
    > czlowiek, ktory poczul, ze interesy moze robic mniej legalnie i na tym
    > zarobic podwojnie...
    > prosze, jesli mozecie - pomozcie...

    ja Ci proponuje zrobic cos innego, znajdz kogos kto by Ci w tym pomogl.
    Trzeba zrobic prowokacje. Ktos powinien podobna usluge u nich wykupic,
    umowic sie na zaplate tak jak Ty (z dyktafonem) pozniej znowu z dyktafonem
    jak bedzie zadac po raz drugi oplaty i wtedy do prokuratury.

    Ale to jezeli Ci sie chce, z tego co widze nie chcesz by kltos Cie jak
    szmate traktowal i dla samej
    satysfakcji powinienes tak zrobic. Ciebie wykolowali, poczuli sie bezkarni,
    urosli i bez zadnych zachamowan
    oszukaja innego. Chyba ze cos wyczuja.

    > Neria21

    .P.