  • 1. Data: 2020-02-01 22:23:41
    Temat: Ostra krytyka sądów i sędziów w TVN-Superwizjer: Tylko trzy lata za GWAŁTY dla księdza pedofila
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/polska/mariusz-milewski-ofiara-ksie
    dza-pedofila-w-rozmowie-z-superwizjerem-tvn-3675480
    > Ofiara księdza pedofila: Nikt tak po chrześcijańsku mi nie
    > pomógł. Nadal go bronią, pomimo wyroku ; 1 lutego 2020, 20:53
    >
    > Ludzie wiedzieli o *gwałtach*. Mogli coś zrobić, zareagować na krzywdę
    > dziecka. Nie zrobili nic, bronili księdza - mówił w programie
    > "Superwizjer" w TVN24 Mariusz Milewski, który jako dziecko był ofiarą
    > księdza pedofila. [...]
    >
    > W 2019 roku Milewski doczekał się prawomocnego orzeczenia w sądzie
    > powszechnym. Ksiądz Jarosław P. został uznany za winnego molestowania
    > seksualnego i skazany na trzy lata więzienia. [...]

    Ludzie "wiedzieli o GWAŁTACH" a sądy i sędziowie skazali TYLKO za
    molestowanie seksualne?! TVN-Superwizjer to opierdolić "mimochodem"
    potrafi znacznie lepiej niż celowo IMHO.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-02-02 14:48:14
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > molestowanie seksualne?! TVN-Superwizjer to opierdolić "mimochodem"
    > potrafi znacznie lepiej niż celowo IMHO.

    Zacytuj akta sprawy, a nie tak pitolisz jak potrzaskany.

  • 3. Data: 2020-02-02 15:14:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    dza-pedofila-w-rozmowie-z-superwizjerem-tvn-3675480

    > Zacytuj akta sprawy, a nie tak pitolisz jak potrzaskany.

    Jeśli TVN-Superwizjer pisze w jednym artykuliku o gwałtach (liczba
    mnoga) i prawomocnej karze zaledwie trzech lat za molestowanie to nie
    opierdala _ostro_ sądów i sędziów choćby tego nie powiedział _wprost_ ?
    Wysoki Sąd w aktach sprawy materiał TVN-Superwizjer antycypował?

    Ja opierdalam że "spójność przekazu" TVN-Superwizjer się trzyma kupy
    jak kupa IMHO. Ludzie musieli wiedzieć o *gwałtach*, wysoki sąd nie.
    Standardy nie są takie same więc różnice mogą być ale bez choćby próby
    wyjaśnienia różnicy ("niedostatku" surowości wyroku) IMHO to nie
    przejdzie chyba że u idiotów.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-02-03 09:06:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-01 o 22:23, A. Filip pisze:
> [...]
    > molestowanie seksualne?! TVN-Superwizjer to opierdolić "mimochodem"
    > potrafi znacznie lepiej niż celowo IMHO.

    Nowa lewicowa retoryka - jak człowiek ma 15 lat, to nie może wyrazić
    zgody na seks - ergo następuje seks bez zgody - ergo jest gwałt. Jak
    widać, w sądach się jeszcze nie przyjęła.

    --
    Liwiusz