  • 1. Data: 2004-04-08 13:34:01
    Temat: Osiedlowy Kosz
    Od: "Biedron" <m...@w...pl>

    Mam taki problem jest aktualnie jednym z mieszkanców Wspolnoty
    mieszkaniowej. kiedys to Był Wojskowa Agencja Mieszkaniowea jeszcze
    wczesniej Wojskowa Administracja Koszar. W ramach czynu społecznego z
    wykorzystaniem wlasnych pieniedzy i czasu Jednostka Wojskowa darawalo nam na
    ten cel tablice wraz z obrecza zamontowalismy Tablice na belce zdobytaej za
    prywatne pieniadze. Kosz ten stał grubo ponad 10 łat nie zagrazał w rzades
    sposób swoja bódowa bezpieczenstwu. w ostanim czasie Rada mieszkacow
    wspolnoty ( 3 osoby) zadecydowało o usunieciu kosza co zbulwersowało
    wikszosc mieszakncow wspolnoty Kosz satał na terenie 2 Blkowów wojskowych o
    ilosci mieszkan kolo 40 kazdy. ten pan przewodniczacy wspolnoty twierdzi ze
    kosz do pilki koszykowej, "w okolicahc kosz zbierała sie mlodziez z calego
    miasta i odbywały sie libacje alkochlowe i to był głowny powód likwidacji
    kosza ". Oklica tych 2 bloków jest podzielona teraz na 2 wsolnoty i niby to
    było na terenie tej 1. Prosze o sugestje w rozwiazaniu tej sprawy .
    Pozdrawiam Biedron

  • 2. Data: 2004-04-10 21:02:30
    Temat: Re: Osiedlowy Kosz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Biedron wrote:
    > Mam taki problem jest aktualnie jednym z mieszkanców Wspolnoty
    > mieszkaniowej. kiedys to Był Wojskowa Agencja Mieszkaniowea jeszcze

    [ciach]

    Czy mógłbym prosić o przetłumaczenie tego na jezyk polski? Tutaj taki
    obowiązuje, a Twoje narzecze jest niestety niezbyt zrozumiałe.

  • 3. Data: 2004-04-10 21:43:48
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Czy mógłbym prosić o przetłumaczenie tego na jezyk polski? Tutaj
    taki
    > obowiązuje, a Twoje narzecze jest niestety niezbyt zrozumiałe.

    Nie przeczę że z tekstu autora wątku wynika podejrzenie że wyżej ceni
    sobie koszykówkę (a może i owe domniemane libacje pod
    koszem ;) ) niż edukację, ale to nie powód żeby zaraz zadzierać nosa
    i się wywyższać panie Andrzeju
    Tekst otwierający wątek mimo byków ortograficznych pozostaje raczej
    komunikatywny.

    Do autora wątku: W kupie siła. Pozostaje np. doprowadzić do zebrania
    członków wspólnoty i zobligowania zarządu uchwałą by kosz powrócił

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-04-11 10:21:04
    Od: "Biedron" <m...@w...pl>

> [...]
    > i się wywyższać panie Andrzeju
    > Tekst otwierający wątek mimo byków ortograficznych pozostaje raczej
    pisałem to pod wplywem emocji a ze jestem dysortografem z tad te byki
    ale bez przesady jezeli pod kosze odbywaly sie libacje :-) co nie jest
    prawda
    bo wlasnie odwiedzil mnie dzielnicowy po tym jak na ublizałem dla tego pana
    i pytale sie czy wplywaly jakies wnioniki o to ze libacje sie odbywaja
    to stwierdzil ze byly tylko o złe zachowanie . a Koszykowka niestety byla
    niezłym
    kawałkiem mojego zycia i prosze mi wierzyc ze wychowalo sie wielu
    reprezentatow
    naszego misteczka moze to za brzmi dziwne ale wiekszosc ludzi wolala grac
    na tym koszu
    mimo ze w miescie sa inne boiska
    > Do autora wątku: W kupie siła. Pozostaje np. doprowadzić do zebrania
    > członków wspólnoty i zobligowania zarządu uchwałą by kosz powrócił
    po rozmowie z jednym czlonkow rady wspolnoty, zwróca nam koszta jakie
    ponieslismy na
    bodowe kosza. i mam zamiar zebtranie podpisów mieszkancow i zwrocenie sie
    do
    Wojskowej Agencj Terenowej (nie wiem jak dokladnie sie nazywa po tych
    wszytkich zmianach)
    o pozwolenie na bodowe nowego kosza
    dzieki za rade pozdrawiam
    Maciek (Biedron)

  • 5. Data: 2004-04-11 12:26:39
    Od: Dredd<...@...pl>

    >mam zamiar zebtranie podpisów mieszkancow i zwrocenie sie
    > do
    > Wojskowej Agencj Terenowej (...) o pozwolenie na bodowe nowego
    kosza

    Moim zdaniem może to być błędna droga.
    Jeśłi istnieje wspólnota to ona ma decydujący głos i może wpływać na
    decyzje zarządu wspólnoty
    Zwrócenie się do WAM OT miałoby jakikolwiek sens jedynie wówczas
    jeśli WAM jest np. zarządcą wspólnoty (nie mylić z zarządem)
    Jeśli WAM nie jest zarządcą to co najwyżej jest członkiem wspólnoty
    tak jak wszyscy inni właściciele lokali mieszkalnych wspólnoty
    (zakładam że WAM ma jeszcze własność któregokolwiek z mieszkań)

    Rozmawiać trzeba z organami wspólnoty mieszkaniowej

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-04-11 13:50:58
    Od: "Biedron" <m...@w...pl>

> [...]
    > (zakładam że WAM ma jeszcze własność któregokolwiek z mieszkań)
    >
    > Rozmawiać trzeba z organami wspólnoty mieszkaniowej
    WAM jest zarzadca bo moi rodzice nie wykpili mieszkania na wlasnosc
    imaja do niego takie samo prawo jak mieszakncy wspolnoty
    mieszkanie jest słuzbowe a wspolnota stanowi czesc mieszkanców

  • 7. Data: 2004-04-11 14:39:27
    Od: Dredd<...@...pl>

    To że nie wszystkie lokale są wykupione na własność nie oznacza
    jeszcze automatycznie że WAM jest zarządcą (o tym decyduje
    wspólnota).
    Na pewno jednak WAM jest co najmniej członkiem wspólnoty.
    Życzę powodzenia

    -> http://usenet.pomocprawna.info