  • 1. Data: 2008-08-27 22:21:42
    Temat: Odwieszenie wyroku po zatarciu
    Od: Wornet <w...@w...pl>

    WItam,

    Czy mozna odwiesic wyrok ktory ulegl zatarciu?

    Np. gdy sie okaze ze w trakcie proby popelniono przestepstwo.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-27 22:42:54
    Temat: Re: Odwieszenie wyroku po zatarciu
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > WItam,
    >
    > Czy mozna odwiesic wyrok ktory ulegl zatarciu?
    >
    > Np. gdy sie okaze ze w trakcie proby popelniono przestepstwo.
    >
    > Pozdrawiam

    Nie mozna. Razem z zatarciem uplynal okres do odwieszenia, bo odwiesic mozna
    do 6mcy po okrsie proby i wlasnie tez wtedy nastepuje zatarcie. (art. 75/4
    kk i art.76/1 kk). W sensie karnoprawnym (w momencie zatarcia) nastepuje
    stan jakby wyroku nigdy nie bylo.

    Cezar

  • 3. Data: 2008-08-27 23:04:54
    Od: Wornet <w...@w...pl>

> [...]
    > kk i art.76/1 kk). W sensie karnoprawnym (w momencie zatarcia) nastepuje

    Czyli dla sadow/prokuratury delikwent taki jest nigdy nie karany?

    Pozdr

  • 4. Data: 2008-08-28 10:07:08
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 01:04:54 +0200, jakże pięknego
    Wornet <w...@w...pl> wystukał co zawarte poniżej:

    :
    : >
[...]

    Słyszałem własnie, że po zatarciu nie można iść np. pracować w policji bo się
    było karanym mimo tego, że otrzymam świadectwo o niekaralności. Więc jak to jest?

    --
    Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
    Linux registered user: 408584

  • 5. Data: 2008-08-28 10:25:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Solaris pisze:

    > Słyszałem własnie, że po zatarciu nie można iść np. pracować w policji bo się
    > było karanym mimo tego, że otrzymam świadectwo o niekaralności. Więc jak to jest?

    A ja słyszałem, że Ziemia jest płaska.

  • 6. Data: 2008-08-28 11:13:06
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > się
    > było karanym mimo tego, że otrzymam świadectwo o niekaralności. Więc jak

    Są jeszcze rejestry przestępców. Z nich policja czerpie informacje o
    niektórych osobach.

    grzech

  • 7. Data: 2008-08-28 12:38:11
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 12:25:02 +0200, jakże pięknego
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wystukał co zawarte poniżej:

    :

    *PLONK*

  • 8. Data: 2008-08-28 13:53:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wornet" <w...@w...pl> napisał

    > Czyli dla sadow/prokuratury delikwent taki jest nigdy nie karany?

    Dla sądów i prokuratur tak, policja ma lepszą pamięć ;)

  • 9. Data: 2008-08-28 14:57:52
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    grzech pisze:

    > S? jeszcze rejestry przestepców. Z nich policja czerpie informacje o
    > niektórych osobach.

    A jak jest z rodzina? Siastra opowiadala mi o swojej kolezance - nie
    przyjeli jej do Policji bo jej ojciec byl skazany (nie wiem kiedy, ani
    za co - w kazdym razie skazany raczej ok 10 lat temu na krotko, ew w
    zawieszeniu). Czy tak jest naprawde? Czy jest jakas lista przestepstw
    ktore dyskwalifikuja taka osobe? Ew na jaki czas da dyskwalifikacja
    dziala i na jakie osoby (corka - a np siostra? ew rodzic? )

    --
    Regards,
    Maverick

  • 10. Data: 2008-08-28 15:55:19
    Od: Wornet <w...@w...pl>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "Wornet" <w...@w...pl> napisał

    > Dla sądów i prokuratur tak, policja ma lepszą pamięć ;)

    Wiadomo jak dlugo lepsza?

    Pozdr