  • 1. Data: 2009-02-13 21:32:33
    Temat: Odpowiedzialnośc banku
    Od: "onet" <d...@b...com>

    Witam
    Mam konto w pewnym banku a w tym koncie mam uruchomioną usługe "zlecenia
    stałe" (zapewne termin znany wszystkim) - W 'zleceniach stałych" mam
    ustawiony jeden przelew na określoną kwotę, który wykonuje się RAZ w
    miesiącu - zawsze ostatniego dnia miesiąca(spłata kredytu w innym banku).
    W styczniu tego roku w/w przelew został wykonany w dn. 30.01.2009 czyli tak
    jak powinno być.
    3 lutego chciałem dokonać płatności kartą przypisana do konta na którym
    uruchomiona jest usługa "zlecenia stałe" i niestety bardzo się zdziwiłem,
    okazało się iż nie posiadam wystarczających środków na koncie. Po
    zalogowaniu sie do systemu bankowości internetowej mojego banku i
    sprawdzeniu stanu konta i historii konta okazało się, iż w/w przelew został
    zrealizowanych przez system bankowy także 2 lutego - jest to ewidentny błąd
    banku i jego wina. Oczywiście złożyłem reklamację - niestety miają mineło
    już 10 dni a ja z banku nie mam żadnej informacji - na moje pytanie o stan
    reklamacji dostaje jakieś bzdurne odpowiedzi.
    Będe wdzięczny za wszelkie informacje i porady jak rozwiązac ten problem i
    odzyskać pieniądze.
    RB

  • 2. Data: 2009-02-13 21:36:43
    Temat: Re: Odpowiedzialnośc banku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    onet wrote:

    > Będe wdzięczny za wszelkie informacje i porady jak rozwiązac ten problem
    > i odzyskać pieniądze.
    > RB

    Poczekać do 1 marca i złożyć następną reklamację do nierozpatrzonej
    reklamacji.

  • 3. Data: 2009-02-13 21:44:31
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    onet pisze:
    > Witam
    > Mam konto w pewnym banku

    Takie "jaja" miewałem tylko w Citibanku. Składałem reklamację do
    reklamacji, dzwoniłem, prosiłem, groziłem a "Oni" w "łasce swej"
    oddawali mi moje pieniądze a odsetki od przeterminowanej płatności
    musiałem pokryć sam.

    --
    Reseller