  • Data: 2003-08-27 07:12:40
    Temat: Odp: KC a sprzedaż płytek
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ben <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    > Moim zdaniem takie zapisy są nieskuteczne, ponieważ w umowach z udziałem
    > konsumentów ograniczenie odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi
    jest
    > wyłączone (art. 558 par 1 k.c.) OD biedy możnaby próbować bronić zapisów
    dot.
    > odcienia i wymiaru płytek, ale nie jakości (niby jak klient ma sprawdzić w
    > sklepie jakość płytek?_
    >
    > Wybacz porównanie, ale to mi przypomina informacje w sklepach "po odejsćiu
    od
    > kasy reklamacje nie będą uwzględniane" :)

    Nie do końca.... Jakość płytek, to nie tylko spełnianie parametrów
    technicznych (np. mrozoodporność) ale również spełnianie warunków
    estetycznych - a to można bez problemów ocenić przed "zużyciem". Ma rację
    Marcin, mówiąc, że chodzi o to, by uniknąć ponoszenia kosztów skuwania
    płytek.

    pozdrawiam

    Monika