  • 11. Data: 2020-06-21 22:29:22
    Temat: Re: Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
    Od: Kviat

    W dniu 19.06.2020 o 20:49, nadir pisze:

    > Może tak, może nie?

    To kupuje, czy nie?

    > Możliwe, że nie przepłaca za sprzęt.
    > Natomiast wiem jak potem wygląda serwis, konserwacja i obsługa tego
    > sprzętu, na przykład w szpitalch. Na serwisie producent/dystrybutor
    > odbija sobie potem zniżki, których udzielił przy sprzedaży.

    Podasz konkretny przykład, który można zweryfikować?

    > Swoich prywatnych też nie.

    Ale jak już wpłacasz, to przynajmniej wiesz na co idą.
    A nie że wpłacasz, a potem ktoś wbrew twojej woli przeznacza te wpłaty
    na paśnik dla facetów przebierających się w czarne sukienki, albo na
    planowanie budowy lotniska w polu, albo na budowę miliona aut
    elektrycznych. Albo na "zakup" respiratorów od handlarza bronią.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2020-06-22 11:13:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 Jun 2020 20:49:56 +0200, nadir napisał(a):

    > Na serwisie producent/dystrybutor
    > odbija sobie potem zniżki, których udzielił przy sprzedaży.

    Izdebski gwarantuje bezpłatny serwis pogwarancyjny?
    Jeśli tak, wiadomo czemu respiratory były dwukrotnie przepłacone.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2020-06-22 12:10:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Izdebski gwarantuje bezpłatny serwis pogwarancyjny?
    >Jeśli tak, wiadomo czemu respiratory były dwukrotnie przepłacone.

    Ch* wie, jaka tam była umowa, ale czeste jest, ze urzednicy sami
    okreslaja sobie warunki gwarancji.

    I bardzo dobrze - placa np za urzadzenie ktore ma pracowac 5 lat,
    oferta cenowa ma obejmowac niezbedny serwis.
    Zebym jak tak mogl sobie okreslic.

    Tylko w tym przypadku, to pewnie nie okreslono takich drobiazgow, bo
    nie bylo czasu :-)

    J.