  • 111. Data: 2020-04-05 17:59:45
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Może, ale często z dokładnością kilkunastu kilometrów. :-)

    Serio jest w PL duzo miejsc gdzie najblizszy BTS masz kilkanascie
    kilometrów od siebie i dodatkowo jest to jedyny BTS w zasiegu?

    A pojedynczy BTS ma kilkanascie kiloemetrów zasiegu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 112. Data: 2020-04-05 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Nie zakładaj, sprawdź.
    > Android to robi jak masz w danych technnicznych że posiada AGPS.
    > Jak nie ma to nie robi.

    Moj telefon ma AGPS (Redmi NOTE 5) a jednak brak sygnału GPSu pwooduje
    zatrzymanie wskazań mapy googla.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 113. Data: 2020-04-05 18:23:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 16:13, RadoslawF pisze:

    > Są takie które tego nie mają.
    > Ale ile ich jest aktualnie w sprzedaży czy użytkowaniu
    > nie mam pojęcia.

    Czyli mają. Ba... są telefony co wogóle GPSa nie mają, ale nie o nich
    rozmawiamy. Obecnie nie ma na rynku (nawet wtórnym) łatwo dostępnych
    telefonów wyposażonych w GPSa ale bez AGPS. Oczywiście pewnie jakiś
    znajdziesz jak się uprzesz. Podobnie możesz udowadniać, że nie każdy
    smatron ma ekran, bo widziałeś taki w którym ktoś wyrwał.

    --
    Shrek

  • 114. Data: 2020-04-05 18:24:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może, ale często z dokładnością kilkunastu kilometrów. :-)

    WAT?

    --
    Shrek

  • 115. Data: 2020-04-05 18:25:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Moj telefon ma AGPS (Redmi NOTE 5)

    Każdy ma;)

    > a jednak brak sygnału GPSu pwooduje
    > zatrzymanie wskazań mapy googla.

    Brak sygnału, czy wyłączenie lokalizacji czyli w powszechnym rozumieniu
    "GPSa"? No i jak nie ma sygnału GPS to może i GSMa nie ma?

    --
    Shrek

  • 116. Data: 2020-04-05 18:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Każdy ma;)

    > Brak sygnału, czy wyłączenie lokalizacji czyli w powszechnym
    > rozumieniu "GPSa"? No i jak nie ma sygnału GPS to może i GSMa nie
    > ma?

    Przeciez pisze wyraźnie - brak sygnału GPS - nie wyłaczenie usługi GSM w
    komórce a po prostu brak sygnału.
    GSM jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 117. Data: 2020-04-05 19:14:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Serio jest w PL duzo miejsc gdzie najblizszy BTS masz kilkanascie
    > kilometrów od siebie i dodatkowo jest to jedyny BTS w zasiegu?

    Widzisz, ja w takim miejscu mieszkam, jest masa miejsc poza zasięgiem
    jakiegokolwiek BTS-a. Po za tym, tu nie chodzi o to, ile jest do
    najbliższego BTS-a, a jaki zasięg i kąt ma antena,m do której akurat Ty
    się zalogowałeś. A anten o zasięgu 16 km i kącie 120° jest masa, a Ty
    nie wiesz, czy on jest blisko, czy daleko od tej anteny.

    > A pojedynczy BTS ma kilkanascie kiloemetrów zasiegu?

    Na lądzie może mieć 16 km, a nad brzegami morza, to się nawet takie 32
    km buduje.

    --
    Robert Tomasik

  • 118. Data: 2020-04-05 20:09:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > Przeciez pisze wyraźnie - brak sygnału GPS - nie wyłaczenie usługi GSM w
    > komórce a po prostu brak sygnału.
    > GSM jest.

    W sumie to nie tak łatwo sobie wyobrazić taką typową sytuację, że masz
    zasięg GSM a nie masz GPS i przemieszczasz się między lokacjami na
    google maps.

    Ale znam taką - metro - i ładnie mi przeskakuje między stacjami - tez
    xiaomi. Objawia się to właśnie nie płynnym przesuwaniem jak w GSM, a
    właśnie przeskakiwaniem.

    --
    Shrek

  • 119. Data: 2020-04-05 20:39:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 20:09:00 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > Ale znam taką - metro - i ładnie mi przeskakuje między stacjami - tez
    > xiaomi. Objawia się to właśnie nie płynnym przesuwaniem jak w GSM, a

    Eee tam metro. Mieszkanie wlasnie. Nie ma GPS.
    A w mieszaniu masz siedziec :-)

    J.

  • 120. Data: 2020-04-05 20:53:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 15:08:56 +0200, Shrek napisał(a):

    > A jakiś telefon nie posiada? Nie mówię, że nie można tego obejść, ale
    > standardowo to działa.

    W androidzie to robi usluga lokalizacyjna google.

    A AGPS to imo cos innego - wspomagananie GPS transmisja danych.

    J.