eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy serwis foto › Nieuczciwy serwis foto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknew
    s.nl!postnews.google.com!b7g2000yqj.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "Borki&Pepe" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieuczciwy serwis foto
    Date: Thu, 18 Aug 2011 03:09:52 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 61
    Message-ID: <e...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.204.211.210
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1313662539 16396 127.0.0.1 (18 Aug 2011 10:15:39 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Aug 2011 10:15:39 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b7g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=87.204.211.210;
    posting-account=zqHhHwkAAABBQJyUFDAgACZW5d4GOcb3
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20100101
    Firefox/5.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:686054
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Mam dość nietypową sprawę.

    Zepsuł mi się aparat fotograficzny - znalazłam serwis, do którego
    pocztą kurierską wysłałam zepsuty sprzęt, gdzie serwis wycenił mi
    naprawę na 190zł - telefonicznie potwierdziłam kwotę i zdecydowałam o
    naprawie. Po ok 14 dniach dostałam sprzęt naprawiony- paczka została
    nadana z serwisu poczta kurierską za pobraniem - zapłaciłam kurierowi
    190zł plus koszty przesyłki. Tego samego dnia po ok 2-3 godzinach
    dzwoni do mnie pani z tego serwisu, z informacją że nastąpiła pomyłka,
    i że powinnam zapłacić nie 190zł a 340zł i zażądała ( nie była
    uprzejma) dopłaty. Pani twierdzi, że w komputerze ma zaznaczone, że
    dzwonili do mnie z serwisu celem poinformowania mnie o podwyższeniu
    kwoty naprawy i że ja się zgodziłam na te kwotę. Ja oczywiście
    zaprzeczyłam, bo nikt do mnie tak naprawdę nie dzwonił -
    poinformowałam że to ich błąd i że jakbym tak naprawdę wiedziała że
    naprawa jest dużo droższa to bym się nie zdecydowała na usługę.
    Oczywiście nie zapłaciłam im tej kwoty
    Po miesiącu dostałam e-maila od kierownika serwisu, w którym to
    stwierdza iż mam zadłużenie w stosunku do serwisu w wysokości 150zł.
    Proszą o wpłatę w ciągu 7 a jeśli nie to sprawę skierują do sądu.
    Informuje mnie również, że bardzo łatwo będzie mi udowodnione poprzez
    nagraną rozmowę i listy przesyłki kurierskiej.

    Moje pytanie co dalej, bo:

    * Tak naprawdę nikt do mnie nie dzwonił
    * Podczas trwania naprawy kontaktowałam się kilka razy z panią z
    serwisu i zawsze kiedy padało pytanie o potwierdzenie kwoty padało
    190zł + koszty przesyłki
    * W dniu wysyłki dzwoniłam i upewniałam się co do kwoty - Pani
    potwierdziła 190zł
    * Kurier pobrał ode mnie 190 zł + koszty przesyłki
    * Nie chciałam faktury ale w paczce znajdował się dokument formularz
    zakończenia zlecenia, w którym jest kwota naprawy 190zł
    * Poprosiłam o dostarczenie mi nagrania - odpowiedziano mi, że usłyszę
    je na sprawie w sadzie

    Wydaje mi się, że sprawa jest jasna- ktoś w serwisie popełnił błąd i
    teraz chcą to zrzucić na mnie co oczywiście mi jest nie na rękę bo nie
    mam zamiaru odpowiadać za czyjeś błędy.

    Dzisiaj dostałam obraźliwego e-maila, w którym jestem zastraszana
    sądem i kosztami sadowymi.

    Co mogę w takich sytuacji jeszcze zrobić ? I czy prawo w tej sytuacji
    jest po mojej stronie?

    Pozdrawiam
    Anita

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1