eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNierzetelny serwis AGD › Nierzetelny serwis AGD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.o
    net.pl!niusy.onet.pl
    From: j...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nierzetelny serwis AGD
    Date: 3 Sep 2002 09:27:28 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 30
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1031038048 16973 192.168.240.245 (3 Sep 2002 07:27:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Sep 2002 07:27:28 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 194.127.2.6
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:105985
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Mam taka sprawe. Interesuje mnie bardziej od strony teoretycznej, bo nia mam
    zamiaru wloczyc sie po sadach, ale chcialbym wiedziec jakie sa moje prawa.

    Popsula mi sie lodowka. Nie wylacza sie tylko chodzi i chodzi.

    Wezwalem machera. Macher cos pogrzebal i skasowal 170 zl. Ale lodowka jak sie
    nie wylaczala to sie dalej nie wylacza i efekt jest taki ze zaplacilem 170 zl
    zeby sie dowiedziec, ze to co on zrobil nie bylo przyczyna awarii.

    I tu moje pytanie. Czy moglbym sie domagac od zakladu zwrotu kasy? Rozumiem, ze
    powinienem zaplacic gosciowi za dojazd, ekspertyze itd. ale chyba nie musze mu
    placic za cos co i tak nic nie dalo? (Jakis gaz przepompowal). Nastepnym razem
    przyjdzie, kopnie ja 3 razy, przesunie, wlaczy, wylaczy, splunie przez lewe
    ramie, skazuje nastepne 170 i powie, ze to powinno pomoc, a jak nie pomoze, to
    nastepnym razem sprawdzi cos innego :-)

    Zostawil kwitek. Zgloszenie awarii brzmi: "nie wylacza sie". To co zrobil jest
    wyszczegolnione - "przepompowanie R1223" czy cos w tym stylu. A awaria dalej
    nie jest usunieta.

    Co o tym sadzicie?
    Przeciez bedzie przychodzil do mnie jeszcze 5 razy za kazdym razem robiac cos
    co nie ma zwiazku z awaria, a ja bede za to placil. Powaznie sie zastanawiam,
    czy od razu nie kupic nowej lodowki.
    Pozdrowienia
    Pawel

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1