  • 151. Data: 2008-10-20 08:36:06
    Temat: Re: Nieobecności w szkole [nieco OT]
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 19 Paź, 08:45, Szerr <n...@p...pl> wrote:
    > Dnia Sat, 18 Oct 2008 12:52:49 -0500, witek napisał(a)
    > w:<news:gdd7pg$3hf$31@inews.gazeta.pl>:

    > PS. Dowiem się, z jakiego art. zostanę skazany, gdy ujawnię babci oceny
    > wnuczka? ;-)

    (ustawa o danych osobowych)

    Art. 51. 1. Kto administrując zbiorem danych lub będąc obowiązany do
    ochrony danych osobowych udostępnia je lub umożliwia dostęp do nich
    osobom nieupoważnionym, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności
    albo pozbawienia wolności do lat 2.
    2. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie, podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

    żeby skrócić dyskusję:

    Art. 6. 1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie
    informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania
    osoby fizycznej.

  • 152. Data: 2008-10-20 09:07:33
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 20 Oct 2008 01:36:06 -0700 (PDT), przypadek napisał(a)
    w:<news:fc209ea6-a024-477b-bc4b-2de652d74d2e@u75g200
    0hsf.googlegroups.com>:

    Zawsze mogę uznać, że babcia ma domniemane pełnomocnictwo.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 153. Data: 2008-10-20 09:19:15
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    0hsf.googlegroups.com>:

    > Zawsze mogę uznać, że babcia ma domniemane pełnomocnictwo.
    >
    > --
    > Quid leges sine moribus?

    Możesz też uznać że istnieje UFO, pytanie jak to się obroni przed
    sądem.

  • 154. Data: 2008-10-20 13:24:22
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 20 Oct 2008 02:19:15 -0700 (PDT), przypadek napisał(a)
    w:<news:f85bc279-fdf3-4aa4-8d0e-0287cd58e4c1@r66g200
    0hsg.googlegroups.com>:

    > pytanie jak to się obroni przed sądem.

    Wykaż wobec tego, że się nie obroni.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 155. Data: 2008-10-20 13:58:33
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    0hsg.googlegroups.com>:

    > Wykaż wobec tego, że się nie obroni.

    Co oznacza "babcia ma domniemane pełnomocnictwo"?

    Domniemanie w prawie ma określone znaczenie i zazwyczaj z czegoś
    wynika.

  • 156. Data: 2008-10-20 13:58:56
    Od: przypadek <p...@g...pl>

  • 157. Data: 2008-10-20 15:09:09
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 20 Oct 2008 06:58:33 -0700 (PDT), przypadek napisał(a)
    w:<news:28787ce9-380c-43c8-b79b-c128de3a801f@v39g200
    0pro.googlegroups.com>:

    > Co oznacza "babcia ma domniemane pełnomocnictwo"?

    W analogii do art. 33 § 4 kpa.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 158. Data: 2008-10-20 16:19:43
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    0pro.googlegroups.com>:

    > W analogii do art. 33 § 4 kpa.

    OK, to mnie przekonuje - ale działa dopóki uczeń/opiekun prawny nie
    złoży w szkole wyraźnego zastrzeżenia.

  • 159. Data: 2008-10-20 16:45:00
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 20 Oct 2008 09:19:43 -0700 (PDT), przypadek napisał(a)
    w:<news:9d17187c-0629-43b1-aedd-714b69462b2c@a29g200
    0pra.googlegroups.com>:

    > ale działa dopóki uczeń/opiekun prawny nie złoży w szkole wyraźnego zastrzeżenia.

    Zgadzam się.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 160. Data: 2008-10-20 17:21:09
    Temat: Re: Nieobecności w szkole
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2008, Tristan wrote:

> [...]
    [...]
    > No ale żeby móc interweniować, trzeba wiedzieć na bieżąco, a nie po fakcie.

    Przeczytaj cytat jeszcze raz.
    W myśl Twojej "umownej" interpretacji mowa o dziele, nie o zleceniu,
    nie było mowy o "kontroli staranności"!

    pzdr, Gotfryd