  • 51. Data: 2008-01-24 14:28:39
    Temat: Re: Nieistniejaca umowa z allegro !
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    MT pisze:

    > Tak jestem ciezki i rozrozniam kolory , to jakas wada ?

    To zależy. Jak w łóżku znajdziesz faceta z napisem na czole "Jestem
    kobietą" to też go przelecisz ?

    Umowa w sensie prawnym nie musi nazywać się "umowa". Liczy się
    charakter zdarzenia prawnego a nie to, jak to nazwiesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 52. Data: 2008-01-24 14:34:48
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "MT" <a...@n...www> naskrobał/a w news:47962ea9$1@news.home.net.pl:

    > Zawarles umowe konsumencka pomiedzy sprzedajacym a kupujacym.
    > W przypadku alledrogo sprawa jest o tyle skomplikowana ze sa
    > posrednikiem

    To z pośrednikami już się umów nie zawiera?

    > I jest to inna para kaloszy

    A nie skarpet?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 53. Data: 2008-01-24 15:11:30
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    MT pisze:
    > I tak mysli tez allegro w zwiazku z tym te posty jestem poszkodowany i
    > zadam zadoscuczynienia.

    To ich, kurwa pozwij i nie zawracaj dupy.
    Paszol won.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 54. Data: 2008-01-24 15:14:23
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    MT pisze:
    > W przypadku alledrogo sprawa jest o tyle skomplikowana ze sa posrednikiem

    Jak ty gowno wiesz.
    Allegro udostepnia tylko i wylacznie platforme do zawierania umow. W
    zadnym przypadku nie posredniczy, i nie jest strona transakcji miedzy
    kupujacym a sprzedajacym.
    Lopatologicznie: jak ci udostepnie dlugopis do podpiasania umowy z kims
    tam, to wg. ciebie staje sie posrednikiem? Nawet jak za to wezme 1zl?
    Puknij sie w leb.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm