  • 1. Data: 2010-05-19 09:38:59
    Temat: Niedoręczone wezwanie
    Od: daro <d...@o...pl>

    Witajcie, jestem świadkiem w pewnej sprawie o pobicie. Dwa miesiące temu
    stawiłem sie na rozprawie wezwany jako świadek (wcześniej złożyłem
    zeznania na policji). Na sali sądowej był prokurator, oskarżony, świadek
    (ja) oraz miał być oskarżyciel posiłkowy - nie było go. Sędzina
    popatrzyła w akta i stwierdziła że pomimo 2 krotnego wysłania
    zawiadomienia do oskarżyciela posiłkowego (nie odebrał ich) rozprawa nie
    może sie odbyć ponieważ nie został on skutecznie powiadomiony o terminie
    rozprawy. Przełożono sprawę na za 2 miesiące z informacją żebym
    zadzwonił dzień przed rozprawą czy ona sie odbędzie. Dzwonię dzisiaj
    (rozprawa na jutro) - okazuje się ze nadal nie ma potwierdzenia
    dostarczenia kolejnych wezwań i mam dzwonić jutro rano - a na rozprawę
    mam jechać ponad 300 km. Ile może trwać takie bawienie się w ciuciubabkę
    ze strony tego oskarżyciela?
    --
    daro

  • 2. Data: 2010-05-19 09:46:35
    Temat: Re: Niedoręczone wezwanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    daro pisze:

    > Ile może trwać takie bawienie się w ciuciubabkę
    > ze strony tego oskarżyciela?

    Nie ma terminu. Może trwać prawie wiecznie.
    Ale to niekoniecznie musi być wina oskarżyciela. Ja stawiałbym raczej na
    pocztę polską.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-05-19 11:45:07
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Na przyszłość żądaj z góry w piśmie do Sądu (przed rozprawą) zwrotu kosztów przejazdu
    w obie strony + równowartość utraconych
    zarobków + ewentualnie hotel (hotel dla podrażnienia lwa ;))
    Przecież nie możesz wyłożyć tych kwot bez uszczerbku dla swojej rodziny, prawda?
    A teraz zażądaj zwrotu za podróże już odbyte wg biletów + koszt rozmów
    telefonicznych.

    -----

    | Sędzina popatrzyła w akta i stwierdziła że pomimo 2 krotnego wysłania zawiadomienia
    do oskarżyciela posiłkowego rozprawa nie może
    sie odbyć ponieważ nie został on skutecznie powiadomiony o terminie rozprawy.

  • 4. Data: 2010-05-19 14:06:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie ma terminu. Może trwać prawie wiecznie.
    > Ale to niekoniecznie musi być wina oskarżyciela. Ja stawiałbym raczej na
    > pocztę polską.

    albo babe w sekretariacie co wyslala zaproszenie na 3 dni przed albo na zly
    adres

    gdyby to byla kwestia nieodebrania poleconego poprawnie nadanego i poprawnie
    zaadresowanego to raczej przeszlaby dalej

    Icek