  • 101. Data: 2021-04-07 18:32:17
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2021 o 10:07, J.F. pisze:

    > Zaraz tam pol miasta ... wystarczy jedna mala uliczka, w ktora sie
    > nieuwaznie wpakujesz.

    Bez przesady. Procesje mają to do siebie, że znikają po kilkunastu
    minutach. Byłbym daleki od ich demonizowania. Ot taki folklor lokalny.
    Procesje, maratony, masy krytyczne, pielgrzymki, marsze, demonstracje,
    wypadki, festyny. Ot - uroki życia w mieście.

    Zawsze można odwrócić twierdzenie, że powinni demonstrować gdzieś na
    polu pod miastem - jak ci się miasto nie podoba, to zamieszkaj pod
    miastem. A jak już zamieszkasz pod miastem, to trudno - teraz w mieście
    jesteś gościem i się dostosuj;)

    > A tu akurat sprawa prosta - policja wysle drogowke, ktora bedzie
    > regulowala ruch.
    > Kto sie nie dostosuje - 50 zl mandatu :-)

    A ile tej drogówki mamy? Bo się okaże że ich protestujący czapkami
    ponakrywają;)

    --
    Shrek

  • 102. Data: 2021-04-07 18:36:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Bez przesady. Procesje mają to do siebie, że znikają po kilkunastu
    >minutach. Byłbym daleki od ich demonizowania. Ot taki folklor
    >lokalny.

    A mnie sie nad jezioro spieszy :-)

    >Procesje, maratony, masy krytyczne, pielgrzymki, marsze,
    >demonstracje, wypadki, festyny. Ot - uroki życia w mieście.

    Wypadki to na autostradzie :-)

> [...]
    >polu pod miastem - jak ci się miasto nie podoba, to zamieszkaj pod
    >miastem. A jak już zamieszkasz pod miastem, to trudno - teraz w

    Na szczescie jest przyklad Detroit :-)

    >A ile tej drogówki mamy? Bo się okaże że ich protestujący czapkami
    >ponakrywają;)

    Przeciez jeden na przejscie wystarczy.
    Chyba, ze sie wycwania i beda blokowac kilka :-)

    J.

  • 103. Data: 2021-04-07 18:45:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2021 o 18:36, J.F. pisze:

    > A mnie sie nad jezioro spieszy :-)

    To musisz wyjść trzy godziny spóźniony. Wtedy dodatkowe 15 minut to
    tylko 8 punkta procentowego więcej, więc jesteś w lepszej sytuacji jak
    wychodzisz o czasie - wtedy jesteś 100% w plecy:P

    > Wypadki to na autostradzie :-)

    Taa. To spróbuj z mostu zjechać albo chociaż z wisłostrady - żona trzy
    godziny stała jak czaszkowski nie poradził sobie z piachem co z
    patriotycznego muzeum zarządzanego przez ministerstwo wojny tony piachu
    z deszczem spłyneły.

    > Na szczescie jest przyklad Detroit :-)

    No widzisz... Więc może lepiej od czasu do czasu przyjąc miasto z
    dobrodziejstwem inwentarza. Metrem jeździć a nie puszką. Albo motocyklem:)

    > Przeciez jeden na przejscie wystarczy.
    > Chyba, ze sie wycwania i beda blokowac kilka :-)

    I co jeden będzie wypisywał te mandaty? Nie wróżę sukcesu:P

    --
    Shrek

  • 104. Data: 2021-04-07 18:56:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >To musisz wyjść trzy godziny spóźniony. Wtedy dodatkowe 15 minut to
    >tylko 8 punkta procentowego więcej, więc jesteś w lepszej sytuacji
    >jak wychodzisz o czasie - wtedy jesteś 100% w plecy:P

    Wychodze spozniony, wiec mnie kazde 15 minut boli :-)

> [...]
    >trzy godziny stała jak czaszkowski nie poradził sobie z piachem co z
    >patriotycznego muzeum zarządzanego przez ministerstwo wojny tony

    Ale to przypadek raz na 10 lat.
    Nie pamietam, abym w miescie czekal z powodu wypadku ... no nie, raz
    trafilem na jakis wielki korek z nieznanych przyczyn ...

    >No widzisz... Więc może lepiej od czasu do czasu przyjąc miasto z
    >dobrodziejstwem inwentarza. Metrem jeździć a nie puszką. Albo
    >motocyklem:)

    Chyba zle rozumiesz przyklad.
    Miasto tak obrzydzalo zycie mieszkancom, az mieszkancy sie
    wyprowadzili i stwierdzili, ze dookola zyje sie lepiej.
    A miasto ... zbankrutowalo.

    >I co jeden będzie wypisywał te mandaty? Nie wróżę sukcesu:P

    Jeden kieruje, wypisywac moga inne dwojki :-)

    J.

  • 105. Data: 2021-04-07 19:08:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2021 o 18:56, J.F. pisze:

    > Wychodze spozniony, wiec mnie kazde 15 minut boli :-)

    Pan siada:

    https://www.facebook.com/departament.kreatywnosci.or
    g/videos/co-mi-zrobisz-jak-mnie-z%C5%82apiesz-warszt
    at-samochodowy/1287714858040206/

    > Ale to przypadek raz na 10 lat.
    > Nie pamietam, abym w miescie czekal z powodu wypadku ... no nie, raz
    > trafilem na jakis wielki korek z nieznanych przyczyn ...

    A ile razy stałeś kilka godzin bo demonstracja?

    > Chyba zle rozumiesz przyklad.
    > Miasto tak obrzydzalo zycie mieszkancom, az mieszkancy sie wyprowadzili
    > i stwierdzili, ze dookola zyje sie lepiej.
    > A miasto ... zbankrutowalo.

    To nie tak było. Przemysł upadł, to ludzie się wyprowadzili bo roboty
    nie było. No i... jakby to powiedzieć - okazało się, że ciemnienie
    społeczeństwa ma dodatnie sprzężenie zwrotne...

    > Jeden kieruje, wypisywac moga inne dwojki :-)

    W sumie racja, ale z jakiegoś powodu wolą iść w zakaz zgromadzeń. BTW -
    policjant z drogówki się liczy bez kapelusza? :P

    --
    Shrek

  • 106. Data: 2021-04-07 19:40:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A ile razy stałeś kilka godzin bo demonstracja?

    Tak pare godzin to nie, ale ostatnio sie dlugie korki zdarzaly, a
    wczesniej to chyba tylko Love Parade ... jakas lokalna edycja.

  • 107. Data: 2021-04-07 19:46:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2021 o 19:40, J.F. pisze:

    > Tak pare godzin to nie, ale ostatnio sie dlugie korki zdarzaly, a
    > wczesniej to chyba tylko Love Parade ... jakas lokalna edycja.

    Korki to korki. Są i bez demonstracji:)

    --
    Shrek

  • 108. Data: 2021-04-07 19:58:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2021 o 17:44, J.F. pisze:

    > Byl w linkach cytat.

    Wiesz, nie zawsze czytam te wszystkie linki.

    > Ale w jakim sensie? Ze w WUSW wywiadowcow juz nie bylo, bo to za
    > wysokie progi, byli w nizszych USW ?

    Wywiadowca, to policjant prewencji pełniący służbę po cywilnemu.
    Patrolówka bez munduru. Nie słyszałem o takich w komendach wojewódzkich.

    > Baza, czy nadbudowa ? :-)

    Wszystkie ośrodki podlegały pod SB. On chciał być zwykłym
    milicjantem, ale na wakacjach od lat, jeszcze jako uczeń szkoły średniej
    sobie dorabiał przy kajakach. Jako cywil. W między czasie aspirował do
    Milicji i kierownik ośrodka uprosił przełożonych, by już nie mieszać i
    do końca sezonu został.

    Z opowiadań wiem, ze masa ludzi tak pracowała. Jeszcze w latach 90-tych
    normalną praktyką było w Policji, że wisiałeś na jednym etacie, a
    robiłeś zupełnie co innego. W obrębie jednej jednostki Komendant mógł
    sobie tym dowolnie regulować. Bywało, że nawet sam zainteresowany nie do
    końca wiedział, bo regulamin jednostki się zmieniał i nagle się
    dowiadywałeś, ze od kilku miesięcy pracujesz gdzie indziej, tylko nadal
    to samo robisz.

    > Ale: -w jakim USW ? -a co robil w zimie ?

    Chodził do szkoły :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 109. Data: 2021-04-08 13:09:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wiesz, nie zawsze czytam te wszystkie linki.

    O roli "wywiadowcy" tam pisza.

    >Wywiadowca, to policjant prewencji pełniący służbę po cywilnemu.
    >Patrolówka bez munduru. Nie słyszałem o takich w komendach
    >wojewódzkich.

    SB chyba zawsze bez munduru, wiec polowa to wywiadowcy ?

    Ale mozesz miec racje, ze wojewodzkie komendy zajmowaly sie czyms
    wyzszym niz chodzenie miedzy ludzmi.

    >Wszystkie ośrodki podlegały pod SB. On chciał być zwykłym

    No gdzies to tam pasuje w ten schemat organizacyjny w/g Wiki,
    tylko tak nie bardzo wiadomo - to schemat wydzielony dla SB, czy USW,
    wiec i MO..

    Osrodek byl wczesniej "milicyjny", czy zawsze sie to nazywalo "MSW" ?

    J.

  • 110. Data: 2021-04-08 13:12:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Korki to korki. Są i bez demonstracji:)

    Sa. Ale za korki bez demonstracji mam pretensje do zarzadu drog, za
    maraton do prezydenta, za Parade Rownosci do p**** :-), za ostanie do
    "kobiet" :-)

    A mamy takie swietne miejsce pod lokalna siedziba PiS, mozna tam i
    pare godzin protestowac nikomu spoza PiS nie przeszkadzajac :-)

    J.