    Subject: Re: Nie siadaj na chodniku
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <606866c7$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <60687434$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <6068a232$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <ra9aI.139773$nAz7.51179@fx03.ams1>
    <606c4f0a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <606d685e$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <606dde91$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <606ddfa1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <606de1ae$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <606de453$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 7 Apr 2021 19:08:08 +0200

    W dniu 07.04.2021 o 18:56, J.F. pisze:

    > Wychodze spozniony, wiec mnie kazde 15 minut boli :-)

    Pan siada:

    https://www.facebook.com/departament.kreatywnosci.or
    g/videos/co-mi-zrobisz-jak-mnie-z%C5%82apiesz-warszt
    at-samochodowy/1287714858040206/

    > Ale to przypadek raz na 10 lat.
    > Nie pamietam, abym w miescie czekal z powodu wypadku ... no nie, raz
    > trafilem na jakis wielki korek z nieznanych przyczyn ...

    A ile razy stałeś kilka godzin bo demonstracja?

    > Chyba zle rozumiesz przyklad.
    > Miasto tak obrzydzalo zycie mieszkancom, az mieszkancy sie wyprowadzili
    > i stwierdzili, ze dookola zyje sie lepiej.
    > A miasto ... zbankrutowalo.

    To nie tak było. Przemysł upadł, to ludzie się wyprowadzili bo roboty
    nie było. No i... jakby to powiedzieć - okazało się, że ciemnienie
    społeczeństwa ma dodatnie sprzężenie zwrotne...

    > Jeden kieruje, wypisywac moga inne dwojki :-)

    W sumie racja, ale z jakiegoś powodu wolą iść w zakaz zgromadzeń. BTW -
    policjant z drogówki się liczy bez kapelusza? :P

    --
    Shrek