  • 1. Data: 2005-08-23 13:07:53
    Temat: Nie mogę stawić się na rozprawę.
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Wcześniej pisałam już w tej sprawie, całość można znależć pod adresem:
    http://tiny.pl/qcdb

    Chodzi o sprawę przeciwko byłemu pracodawcy o niewypłacenie zaległego
    wynagrodzenia.

    Sprawa w tej chwili sprowadza się do tego, iż jestem w 38 tygodniu ciąży. W
    każdej chwili mogę rodzić. Sąd wyznaczył termin przesłuchania na dzień
    24-08-2005 (czyli jutro). Niestety ze względów oczywistych nie jestem w
    stanie zjawić się na tej sprawie. Około 3 tygodni temu wysłałam do Sądu list
    z informacją o ciąży, prośbą o przesunięcie rozprawy oraz zaświadczeniem
    lekarskim. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi. Oczywiście jutro
    nigdzie się nie ruszam. Nie będę ryzykowała zdrowia swojego i dziecka.

    Proszę mi powiedzieć co jeszcze mogę zrobić, aby z mojej strony wszystko
    było załatwione jak należy. Jak może postąpić teraz Sąd? Jakie scenariusze
    przewidujecie i co zalecacie zrobić w tej sytuacji.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-08-23 13:12:47
    Temat: Re: Nie mogę stawić się na rozprawę.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zaświadczeniem lekarskim. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi.
    > Oczywiście jutro nigdzie się nie ruszam. Nie będę ryzykowała zdrowia

    zadzwon i sie zapytaj czy otrzymali list.

    P.

  • 3. Data: 2005-08-23 13:33:57
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Szczepan wrote: