  • 1. Data: 2002-03-30 19:45:40
    Temat: Neostrada - zyc bez obaw
    Od: "Alfred" <a...@s...pl>

    Witam

    W Regulaminie świadczenia Usługi Neostrada przez TP S.A. jest m.in. :

    2. Umowa może być rozwiązana przez TP S.A. bez zachowania terminu
    wypowiedzenia w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonywania przez
    Abonenta postanowień Umowy lub naruszenia Regulaminu, a w szczególności:
    ****
    3) udostępnienia przez Abonenta Usługi poza właściwym lokalem; w tym wypadku
    TP S.A. może domagać się odszkodowania w wysokości 3-krotnej opłaty
    abonamentowej,

    Mam pytanie:
    Jak tpsa moze udowodnic, ze ktos rozdziela sygnal do sasiednich lokali po
    sieci lokalnej ?
    Czy zna ktos przypadek, ze tpsa to wykryla, udowdnila i rozwiazala umowe...?

    --
    Alfred

  • 2. Data: 2002-03-31 08:57:12
    Temat: Re: Neostrada - zyc bez obaw
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@p...net>

> [...]
    > sieci lokalnej ?
    > Czy zna ktos przypadek, ze tpsa to wykryla, udowdnila i rozwiazala

    Jesli polaczenie jest maskowane ( to sie da wykryc)
    A w domu masz tylko jeden komputer to wniosek prosty.

  • 3. Data: 2002-03-31 14:42:04
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Wojcicki" <p...@p...net> napisał w wiadomości
    > umowe...?
    >
    > Jesli polaczenie jest maskowane ( to sie da wykryc)
    > A w domu masz tylko jeden komputer to wniosek prosty.

    Maskarad, inny NAT, czy Proxy - mozna to wykryc w naglowku IP. Natomiast,
    czy z tego wynika ile w domu mam komputerow. Ano nie - moge i 20.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2002-04-01 07:04:57
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@p...net>

    > Maskarad, inny NAT, czy Proxy - mozna to wykryc w naglowku IP. Natomiast,
    > czy z tego wynika ile w domu mam komputerow. Ano nie - moge i 20.

    Czy ja napisalem cos innego ?