  • 1. Data: 2002-03-30 14:07:47
    Temat: Legalizacja sieci osiedlowej
    Od: "Tomasz Sokołowski" <k...@u...net>

    Witam,
    Chciałbym się dowiedzieć co i gdzie należy złożyć aby zalegalizować
    osiedlową sieć lokalną. Rada Osieda? UM?

    Dziekuję za pomoc.

  • 2. Data: 2002-03-30 18:31:59
    Temat: Re: Legalizacja sieci osiedlowej
    Od: "Przemo" <p...@b...com.pl>

    na początek życze powodzenie (sam walczę o to od roku)
    otóż
    krótka piłka :-)
    do Sądu zarejestrować sie jako np. stowarzyszenie
    nastepnie do URT
    i koniec

    gorzej jest z legalizacją samej budowy sieci
    ale o tym w następnym odcinku

    --
    pozdrawiam

    Przemysław Backiel

  • 3. Data: 2002-04-01 11:21:09
    Od: "Tomasz Sokołowski" <k...@u...net>

    Chodziło mi raczej o legalizacje struktury a raczej wydanie pozwolenia na
    istnienie takowej sieci.