  • 1. Data: 2006-12-01 22:28:36
    Temat: Naiwni / oszukani - Problem ze współlokatorem!!! HELP
    Od: l...@w...pl

    Witam,
    Mój problem polega na tym, iż kilka lat temu "z litości" i dobrego
    serca mój
    ojciec (głowny najemca lokalu) zameldował w naszym mieszkaniu
    komunalnym
    osobę z dalszej rodziny, która w tej chwili nie chce płacić czynszu
    mediów!!! Mieszkam w tym mieszkaniu sama z ojcem któy jest schorowany
    więcej czasu spędza w szpitalach niz w domu. Przez ostatni rok byłam
    za
    granicą w pracy, po powrocie okazało się że mieszkanie jest
    zadlużone!!! Co
    zrobić by nie płacić zadłużenia za tą osobę??? Ta osoba posiada
    swój
    oddzielny pokój, jednak korzysta razem z nami z kuchni, toalety! Nie
    jesteśmy
    zamożnymi ludźmi więc nie jest nas stać na utrzymywanie
    bezrobotnego a nie
    chcemy również zadłużać się wzgledem administracji!!! Wiem że w
    takiej
    sytuacji ojciec lub inne zameldowane osoby mogą wystąpić do sądu z
    pozwem o
    ustalenie sposobu korzystania z lokalu (tyle się dowiedziałam w
    administracji...) Mam serdeczną prośbę do wszystkich życzliwych
    którzy mogą
    coś w tej kwestii pomóc a szczególnie zależy mi na pomocy w
    sporządzeniu pozwu
    (niestety nie mogę znaleść wzoru w necie, w Sądzie "przemiłe
    Panie"
    powiedziały mi że takowego nie posiadają...). Jesteśmy załamani,
    sytacja jest
    na tyle patowa, że ta osoba jest na rencie (nie ma to dla sądu czy
    gminy
    żednego znaczenia że ją całą przepija) a taką osobę cięzko
    wymeldować!!!
    Wdzięczni za każdą pomoc
    Meggy_Wawa

  • 2. Data: 2006-12-02 16:23:30
    Od: marg <m...@m...pl>

    Sprawa ciężka i do tego nieraz wałkowana na grupie. Przejrzyj archiwum
    grupy (przykładowy wątek http://glinki.com/?l=fb5gjj )
    Najlepiej byłoby tej przemiłej osóbce zatruć na tyle życie, żeby
    wyniosła się na co najmniej 6 miesięcy z domu i wtedy wystąpić o
    wymeldowanie w formie decyzji administracyjnej.

    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<