  • 1. Data: 2007-10-13 15:40:11
    Temat: Mikke odsunięty od kampanii LPR!
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Korwin to jeszcze gorszy Geremek i Tusk do kupy wzięty. Ten neoliberał, co
    chce dyskryminować kalekie dzieci, został odsunięty od kampanii LPR!

    Ja to wszystlo przewidziałem. Nie tak dawno pisałem, że w swoim czasie
    żydokomuna wyciągnie z lamusa swoją kolejną broń, w postaci przygłupa
    Korwina, jako kolejnego rzekomego opozycjonistę.

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-13 21:28:24
    Temat: Re: Mikke odsunięty od kampanii LPR!
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Ja to wszystlo przewidziałem.

    Oczywiście, Panie Jarosławie Niedźwieckibaum. Ma Pan całkowitą rację.
    Szalom!

  • 3. Data: 2007-10-14 10:01:07
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witanko