  • 1. Data: 2007-10-13 11:16:47
    Temat: emerytura - druga emerytura z innego państwa UE
    Od: r...@o...pl

    Jestem na świadczeniu przedemerytalnym. Planuję pracować legalnie we
    Włoszech przez 5 lat (minimum które jest wymagane aby starać się o
    emeryturę w tamże kraju). Tym samym zrezygnuję ze świadczenia. Czy po
    powrocie do Polski, obecne prawo zezwoli mi na pobieranie emerytury z
    Polski i Włoch?

  • 2. Data: 2007-10-14 06:25:34
    Temat: Re: emerytura - druga emerytura z innego państwa UE
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    TAK.
    Nie ma również potrzeby aby przepracować tam 5 lat. Cząstkowa emerytura z
    drugiego kraju UE zgodnie z unijnym prawem należy sie po przepracowaniu
    ponad rok w danym kraju.

    pozdr
    Janek

    s.com...