  • 21. Data: 2022-11-26 17:40:14
    Temat: Re: Marsz Niepodleglosci
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > sorki to było 2 lata temu, było w większości na facebooku - nie mając
    > tam konta - nawet jeśli filmy są nadal, ja ich nie odszukam -
    > przegladanie bardziej historycznych wpisów bez konkretnego linku jest
    > niemożliwe dla osób bez konta na facebooku.

    Jeśli to to o czym myślę, to ja tam nie widziałem specjalnie
    prowokatorów z policji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2022-11-26 21:55:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    O co Ci chodzi? Normalny marsz polskich patriotów.

    Zadymiarze w rozsypce. Awanturnica kasia coraz starsza.
    Lewactwo próbowało swojego marszu który był bardzo szeroko transmitowany
    w tvnie ;-)

    Tfuuuuudemokracja kurwa ;-)

  • 23. Data: 2022-11-28 07:38:02
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26-11-2022 o 17:40, Shrek napisał:

    > Jeśli to to o czym myślę, to ja tam nie widziałem specjalnie
    > prowokatorów z policji.

    Jeśli wyciąganie osób z tłumu nie uznać za prowokacje, to możesz mieć
    rację... To kwestia oceny właśnie takiego postępowania. Zresztą o to
    samo dokładnie poszło na marszu kobiet.

    Żeby to jeszcze umundurowani policjanci, to jeszcze może by przeszło,
    ale widzisz jakiś osiłek po cywilu szarpie współtowarzysza, to stajesz w
    jego obronie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 24. Data: 2022-11-28 09:49:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Nov 2022 07:38:02 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Jeśli wyciąganie osób z tłumu nie uznać za prowokacje, to możesz mieć
    > rację... To kwestia oceny właśnie takiego postępowania.

    Za uzywanie rac?

    > Zresztą o to samo dokładnie poszło na marszu kobiet.

    A kobiety (i mezczyzni) raz nie uzywali.

    > Żeby to jeszcze umundurowani policjanci, to jeszcze może by przeszło,
    > ale widzisz jakiś osiłek po cywilu szarpie współtowarzysza, to stajesz w
    > jego obronie.

    Albo sp* - przyklad z 2011 pokazywalem :-(

    J.

  • 25. Data: 2022-11-28 17:21:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli wyciąganie osób z tłumu nie uznać za prowokacje, to możesz mieć
    > rację...

    Pytanie czy wyciągali ich ot tak sobie... Zresztą nie ma linku to nie
    możemy ocenić czy wyciągali.

    > To kwestia oceny właśnie takiego postępowania. Zresztą o to
    > samo dokładnie poszło na marszu kobiet.

    Znów kwestia czemu wyciągali. Byłem na julkach i nie widziałem powodów
    do wyciągania. Na marszu nie byłem, ale jednak to inna kategoria
    uczestników (nie mówię o całości).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2022-11-29 07:38:04
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 28-11-2022 o 17:21, Shrek napisał:

> [...]
    >
    > Znów kwestia czemu wyciągali. Byłem na julkach i nie widziałem powodów
    > do wyciągania. Na marszu nie byłem, ale jednak to inna kategoria

    Z tym kogo wyciągali - zapewne tych co mieli wyciągnąć, nie sądzę, że
    były to przypadkowe osoby, kwestia, czy musieli robić to teraz i po
    cywilu (bo co z zasadnością to też rożnie - na innym marszu wyciągnięty
    w ten sam sposób, właśnie odebrał zadośćuczynienie za zatrzymanie wtedy
    - może nie dużo 12 tysi, może po 2 latach, ale jak widać nie było podstaw).

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 27. Data: 2022-11-29 18:28:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > - może nie dużo 12 tysi, może po 2 latach, ale jak widać nie było podstaw).

    NIe mówię, że nie. Ale pewnie nie chodziło o tych z linka który nie
    podałeś;) Generalnie kulsonów darzę niechęcią, ale akutart przed tym
    nieszczęsnym empikiem oceniam, że wyciągnęli kogo trzeba i nie bez
    powodu - być może się mylę, ale jak porównuje julki z naziołkami (a nie
    ma co udawać, że częśc uczestników marszu to naziołki)...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2022-11-30 07:51:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29-11-2022 o 18:28, Shrek napisał:

> [...]
    > powodu - być może się mylę, ale jak porównuje julki z naziołkami (a nie
    > ma co udawać, że częśc uczestników marszu to naziołki)...

    Zdziwiłbyś się, bo część osób i tu i tu to te same osoby... Jak
    pośledzisz więcej to zauważysz, że są tacy zjawiający się i tu i tu. Te
    grupy mają części wspólne. Jak wszędzie są oczywiście skrajności, ale
    jak napisałem - znajdziesz w obu tych grupach część osób tych samych.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 29. Data: 2022-11-30 16:46:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > grupy mają części wspólne. Jak wszędzie są oczywiście skrajności, ale
    > jak napisałem - znajdziesz w obu tych grupach część osób tych samych.

    Dawaj linka;) Chyba że pojawiają się w różnym charakterze:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2022-12-01 08:22:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 30-11-2022 o 16:46, Shrek napisał:

    > Dawaj linka;) Chyba że pojawiają się w różnym charakterze:)

    przypomnę, że kilka pierwszych marszy kobiet współorganizowali ludzie
    związani z Tanajno. O to tylko jeden z wielu przykładów. Pomijam już
    kijkobiegaczy, którzy często pojawiają się i tu i tu (choć związani
    bywają z różnymi stronami). Są oczywiście skrajne skrzydła, które nie
    pojawiają się z zasady na drugiej manifestacji, ale wbrew pozorom nie
    jest ich aż tak dużo. Jakbyś sobie przeprowadził badania, to osoby
    będące w protestach (tak kobiet) jak i w marszach organizowanych przez
    stronę bardziej związaną z prawicą niekoniecznie w 100% zgadzają się z
    wszystkimi postulatami. Zaryzykuję, że przy tych największych marszach
    tych jest mniejszość. Zresztą byłem i na jakiś marszach kobiet jak i na
    marszach antylokdownowych (te organizowała raczej prawa strona) i
    rozmawiałem z ludźmi idącymi. To nie jest tak, że protestujący popierają
    wszystkie postulaty.

    --
    http://zrzeda.pl