  • 11. Data: 2022-11-23 14:30:56
    Temat: Re: Marsz Niepodleglosci
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.11.2022 o 17:18, alojzy nieborak pisze:

    > Może na jaką nerwice cierpcie mr. Kwiecie?

    Może ciebie uspokaja myśl, że przemarsze faszystów po mieście są normą,
    ale normalnych ludzi nie.

    > Szczelajo - źle, nie szczelajo też źle.

    Że co?

    > Nie ma na takie przypadki specjalistów.

    Ależ są. W specjalistycznych ośrodkach, również penitencjarnych, jakoś
    sobie dają radę z faszystami.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2022-11-23 14:36:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 22.11.2022 o 17:11, Kviat pisze:

    > Że niby faszyści przeszli wyjątkowo spokojnie?

    Wydaje mi się, że narodowi socjaliści (czyli bojówki bolszewickiej
    organizacji, jaką jest PiS), to nie za bardzo faszyści, a raczej naziści.

    > Mnie to nie uspokaja, a wręcz przeciwnie.

    Tak to wygląda.
    Też nie widzę powodu, żeby zachwycać się wyjątkiem, że tym razem nie
    zostało zdewastowane miasto. Wyjątek, to wyjątek.

    --
    -
    Akarm

  • 13. Data: 2022-11-23 16:16:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.11.2022 o 14:36, Akarm pisze:

    > Wydaje mi się, że narodowi socjaliści (czyli bojówki bolszewickiej
    > organizacji, jaką jest PiS), to nie za bardzo faszyści, a raczej naziści.

    Nie będę się spierał o nazewnictwo odcieni tego samego bagna.
    https://krytykapolityczna.pl/kraj/marsz-niepodleglos
    ci-2022/

    Jak ktoś idzie ramię w ramię z faszystami, naziolami itp., to albo z
    głupoty, albo z przekonania. I nie wiadomo co gorsze.

    > Tak to wygląda.
    > Też nie widzę powodu, żeby zachwycać się wyjątkiem, że tym razem nie
    > zostało zdewastowane miasto. Wyjątek, to wyjątek.

    Oby tylko ten spokój nie stał się normą.
    Mnie taki spokój bardziej niepokoi niż burdy z faszystami, bo to
    oznacza, że ludzie zaczynają traktować przemarsze faszystów jako coś
    normalnego. Co to kurwa za państwo, i to z taką historią, że pozwala na
    coś takiego, a wręcz to wspiera?
    Trzeba mieć niezły śmietnik w głowie, żeby się cieszyć ze "spokojnego
    marszu faszystów". I poważne luki w edukacji żeby nie wiedzieć jak się
    kończą niezakłócane przez nikogo marsze faszystów przez miasta.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2022-11-23 17:26:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W kwestii formalnej - opisywana akcja pod Empikiem miała troszke inny
    > przebieg. Tajniacy (rozpoznano 2 z nich, którzy później na strajku
    > kobiet też bili pałkami teleskopowymi)

    W kwestii formalnej - link?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2022-11-23 18:09:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Nov 2022 08:11:54 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > W kwestii formalnej - opisywana akcja pod Empikiem miała troszke inny
    > przebieg. Tajniacy (rozpoznano 2 z nich, którzy później na strajku
    > kobiet też bili pałkami teleskopowymi) zaczęli wyciągać ludzi z tłumu.
    > Tłum zachował się solidarnie i zaczął jegomości bronić, wywiązała się
    > bójka, a że przewagę miał tłum, a tajniacy wiedzieli, że w bramie są
    > policjanci, to do niej uciekli, tłum poleciał za nimi - ot cała
    > "tajemnica" słynnej bitwy pod Empikiem.

    Ja tam jakies inne wersje slyszalem/widziałem.

    W kazdym badz razie kolo "bramy pod empikiem" zaczepki trwaly,
    a kordon policjantow z drugiej strony empiku raczej nie byl atakowany.

    A poza tym ... kilkunastu tajniakow wsrod tysiecy "faszystow" ...
    odwazni ludzie, albo "faszysci" d*y :-)

    J.

  • 16. Data: 2022-11-24 08:09:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 23-11-2022 o 17:26, Shrek napisał:

    > W kwestii formalnej - link?

    musiałbyś poszukać nagrań biegających z kijkami, którzy byli wtedy tam.
    CO ciekawe - oficjalny monitoring (dość dobrej jakości), prawie cały
    czas monitorował ten fragment ulicy, ale akurat na moment rozpoczęcia
    akcji kamera przesunięta została by pokazać czoło marszu, gdy wróciła,
    to już trwała rozróba. Oglądałem to 2 lata temu - 2 tajniaków, którzy
    później bili kobiety rozpoznałem, byli ubrani prawie identycznie. Co
    zabawniejsze, jak poszukasz filmów ze strajku kobiet, to chwilę przed
    atakiem chyba Włodek Ciejka sfilmował ich podczas odprawy "na boku".

    --
    http://zrzeda.pl

  • 17. Data: 2022-11-24 08:14:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 23-11-2022 o 18:09, J.F pisze:

    > Ja tam jakies inne wersje slyszalem/widziałem.

    jakież to?

    > W kazdym badz razie kolo "bramy pod empikiem" zaczepki trwaly,
    > a kordon policjantow z drugiej strony empiku raczej nie byl atakowany.

    bo to nie policjanci jako tacy bili celem ataku, a właśnie ci tajniacy.
    Zresztą pomyśl logicznie - ja wiem, że tam nie było zbyt wielu osób
    myślących logicznie, ale jednak pewien racjonalizm mają. Po co mieliby
    atakować jakąś bramę? Żeby chociaż były prowokacyjne szyldy, ale nie było...

    > A poza tym ... kilkunastu tajniakow wsrod tysiecy "faszystow" ...
    > odwazni ludzie, albo "faszysci" d*y :-)

    dlatego musieli ewakuować się do bramy - w bramie była grupa policji
    (dlatego tajniacy, wiedząc to ewakuowali się w tamtym kierunku)
    --
    http://zrzeda.pl

  • 18. Data: 2022-11-24 12:01:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Nov 2022 08:14:52 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > jakież to?

    to do celow dokumentacyjnych - niestety początek operator przegapil
    https://www.youtube.com/watch?v=EjWm9RmIq6E

    Analiza jest tu:
    https://www.youtube.com/watch?v=C2LqgsqRcDg

    Ciekawie sie robi okolo 4:40 - pierwsza awanturka powoli wygasa,
    i nagle spokojny, niezainteresowany tlum na ulicy sie rozstepuje -
    czyzby faktycznie jakas salwa policjantow?

    > bo to nie policjanci jako tacy bili celem ataku, a właśnie ci tajniacy.

    Byly barierki, to za nimi pewnie jakis oddzial. Umundurowany?

    A ci tajniacy, to jak barierki pokonali?
    Przeskoczyli?

    > Zresztą pomyśl logicznie - ja wiem, że tam nie było zbyt wielu osób
    > myślących logicznie, ale jednak pewien racjonalizm mają. Po co mieliby
    > atakować jakąś bramę? Żeby chociaż były prowokacyjne szyldy, ale nie było...

    To jest oczywisie ciekawe, ale nie ma zdjec co tam bylo.
    Cos cennego, skoro barierki ustawili :-P

    Duza ta grupa?
    Czy "odwaznych faszystow" niewielu :-)

    J.

  • 19. Data: 2022-11-24 17:38:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zabawniejsze, jak poszukasz filmów ze strajku kobiet, to chwilę przed
    > atakiem chyba Włodek Ciejka sfilmował ich podczas odprawy "na boku".

    Link?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2022-11-25 08:46:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 24-11-2022 o 17:38, Shrek napisał:

    > Link?

    sorki to było 2 lata temu, było w większości na facebooku - nie mając
    tam konta - nawet jeśli filmy są nadal, ja ich nie odszukam -
    przegladanie bardziej historycznych wpisów bez konkretnego linku jest
    niemożliwe dla osób bez konta na facebooku.
    --
    http://zrzeda.pl