  • 31. Data: 2022-12-01 11:12:37
    Temat: Re: Marsz Niepodleglosci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Dec 2022 08:22:10 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > przypomnę, że kilka pierwszych marszy kobiet współorganizowali ludzie
    > związani z Tanajno. O to tylko jeden z wielu przykładów. Pomijam już
    > kijkobiegaczy, którzy często pojawiają się i tu i tu (choć związani
    > bywają z różnymi stronami). Są oczywiście skrajne skrzydła, które nie
    > pojawiają się z zasady na drugiej manifestacji, ale wbrew pozorom nie
    > jest ich aż tak dużo. Jakbyś sobie przeprowadził badania, to osoby
    > będące w protestach (tak kobiet) jak i w marszach organizowanych przez
    > stronę bardziej związaną z prawicą niekoniecznie w 100% zgadzają się z
> [...]

    Jak to wszedzie w polityce - cos ci sie podoba, cos nie.
    Zeby wszystko mi sie podobalo, to musialbym chyba sam kandydowac :-)

    A i to nie jestem pewien, bo czesto dostrzegam dwie strony roznych
    rzeczy :-)

    J.

  • 32. Data: 2022-12-01 19:40:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaryzykuję, że przy tych największych marszach
    > tych jest mniejszość. Zresztą byłem i na jakiś marszach kobiet jak i na
    > marszach antylokdownowych (te organizowała raczej prawa strona) i
    > rozmawiałem z ludźmi idącymi. To nie jest tak, że protestujący popierają
    > wszystkie postulaty.

    Oczywiście że nie. Ale większość akurat się rozmija. Ja na przykład nie
    popieram (delikatnie mówiąc) bezprawia kowidowego, no ale jeszcze
    bardziej niecierpie skrajnych prawaków. Więc na ich marszach nie bywam,
    bo jednak z większością bywalców nie zgadzam się w sposób zasadnicy i
    nie jest mi z nimi po drodze. Nie popieram też wszystkich postulatów
    julek i wiem, że jakiś niewielki procent to jakieś pojebane
    feminazistki, ale z większością uczestników się mniej więcej co do
    meritum zgadzam i nie wydają mi się oni na tyle obrzydliwi, żebym miał
    się z nimi nie przejść. Więc tak średnio z tą częścią wspólną.

    Napewno w skrajnych przypadkach biorą udział i naziołki i antifa;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!